וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מחירי הכרטיסים: חלק מאוהדי מכבי תל אביב לא יגיעו לאשדוד

22.1.2015 / 8:57

אחרי שג'קי בן זקן הודיע כי לא יוריד את מחירי הכרטיסים ל-50 שקל, עמותת אחים לסמל וארגון האוהדים של הצהובים מארגנים צפייה משותפת של המשחק בבית דני. 1,500 צהובים צפויים להגיע

עמותת אחים לסמל וארגון האוהדים של מכבי תל אביב מכבי פנאטיקס מארגנים ביום שבת צפייה משותפת של משחקה של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד. זאת בעקבות החלטתו של ג'קי בן זקן לא להוריד את מחירי הכרטיסים למשחק ל-50 שקל במפגש בין השתיים. מוטי נוהיאן יו"ר עמותת אחים לסמל העריך הבוקר כי 1,200 אוהדים של מכבי תל אביב יגיעו לצפות יחד במשחק בבית דני. לדבריו באצטדיון הי"א באשדוד עדיין יהיו כ-1,500 אוהדים של הקבוצה, אבל הוא מתעקש על כך שאם המחיר היה יורד ל-50 שקל, כל 2,800 הכרטיסים שהוציאה אשדוד למכירה היו נחטפים.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא כולם יגיעו מול אשדוד. אוהדים של מכבי תל אביב/ברני ארדוב

"בשלב כזה, כשאנחנו יומיים לפני משחק, היינו עומדים על מכירה של 1,000 כרטיסים", אמר נוהיאן. "כיוון שאשדוד מתעקשת על 80 שקל לכרטיס ואנחנו פתחנו במחאה הזו, נמכרו רק 100 כרטיסים. אני עדיין מאמין שיגיעו למעלה מ-1,000 אוהדים של מכבי תל אביב כי אי אפשר להגיע לכל אוהד ויש כאלה שלא מעודכנים בפעילויות שלנו, אבל העידוד הטוב והידוע של מכבי תל אביב לא יהיה במשחק, כי ארגון מכבי פנאטיקס יחרים את המשחק".

נוהיאן הוסיף עוד: "המחאה היא מחאה משותפת שלנו ושל ארגון כרטיס לכל כיס. מכבי תל אביב הביאה העונה בממוצע 4,800 אוהדים למשחקי חוץ ובאשדוד יהיו כאמור מקסימום 1,500. האידיאל מבחינתנו היה שהחרם יהיה מושלם ולא יגיע שום אוהד, אבל אנחנו לא יכולים לשלוט בכולם. עצם זה שלא יהיה עידוד ושיהיה שקט מהיציעים של מכבי תל אביב זו המחאה האמיתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully