וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער בכורה לשאקירי, אינטר ברבע גמר הגביע

הרכש מבאיירן כבש אחרי הכנה בעקב של פודולסקי, לפני שאיקרדי קבע 0:2 מול האקסית סמפדוריה. פיורנטינה עלתה גם היא עם 1:3 על אטאלנטה מצמד של מריו גומז, ותפגוש בשלב הבא את רומא

ג'רדאן שאקירי שחקן אינטר חוגג. AP
פתח את החשבון באיטליה. ג'רדאן שאקירי/AP

אינטר ופיורנטינה עלו הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי. ג'רדאן שאקירי כבש שער בכורה ב-0:2 של הנראזורי על סמפדוריה, בעוד הוויולה הבטיחו מפגש מסקרן מול רומא בזכות 1:3 ביתי על אטאלנטה. רבעי הגמר שכבר נקבעו: מילאן - לאציו, פארמה - יובנטוס. אינטר מחכה למנצחת בין נאפולי לאודינזה.

אינטר - סמפדוריה 0:2

רוברטו מאנצ'יני אוהב את הגביע ויהיה שוב ברבע הגמר. ננאד קרסטיצ'יץ' השאיר את סמפדוריה ב-10 שחקנים כבר אחרי 12 דקות, אבל אינטר ניצלה זאת רק בדקה ה-71, עם שער בכורה של ג'רדאן שאקירי. השוויצרי שהגיע מבאיירן מינכן פתח לראשונה בהרכב ונהנה מעקב של רכש נוסף, לוקאס פודולסקי, שהכין לו את השער. מאורו איקרדי נהנה בדקה ה-88 מטעות בהגנת סמפ, עבר את בן ארצו סרחיו רומרו שיצא מהשער וחגג מול האקסית כשהקדיש את השער לבתו פרנצ'סקה שנולדה לפני כמה ימים.

פיורנטינה - אטאלנטה 1:3

מריו גומז שבר בצורת של חודשיים וכבש צמד, כשחואן קואדרדו עזר לו עם שער מהנקודה הלבנה, על רקע הדיווחים על התקדמות בעסקת העברתו לצ'לסי. החלוץ הגרמני, שסבל מפציעות וירידה ביכולת והבקיע רק שער אחד ב-10 החודשים הקודמים, סידר לפיורנטינה פתיחה נהדרת עם שער בדקה השישית. בחלוף שש דקות הוכשל ברחבה ואפשר לקואדרדו להבקיע, לפני שהשלים צמד בדקה ה-28 והשאיר לרולאנדו ביאנקי רק לצמק בדקה ה-40. מרקוס אלונסו הספרדי הורחק בצהוב שני בדקה ה-84 משורות המארחת.

מריו גומז שחקן פיורנטינה עם חואן קואדרדו. GettyImages
שחרר הרבה תסכול. מריו גומז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully