וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נענשה בסגירת היציע המזרחי, קנס של 40 אלף שקל לבאר שבע

אוהדי בית"ר זרקו חפצים במשחק נגד הפועל ת"א ובית הדין קבע שהיציע בטדי ייסגר במשחק הבית הבא נגד קרית שמונה. עמותת האוהדים: "ביזיון, שחיתות". המועדון יערער. ב"ש נקנסה על התפרעות האוהדים לאחר הרחקת דוידזאדה

one

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל העניש היום (רביעי) את בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. בית"ר ירושלים נענשה בסגירת היציע המזרחי בטדי במשחק הביתי הבא של הקבוצה, ובקנס כספי בסך 25 אלף שקל, משום שבמשחקה נגד הפועל תל אביב במחזור האחרון הושלכו אביזרים פירוטכניים מיציע האוהדים לעבר המגרש בתחילת המשחק, ובמחצית השנייה נזרקו לעבר שער הפועל תל אביב כדורי נייר. בית"ר קיבלה גם עונש רדיוס ממשחק אחד על תנאי. משחקה הביתי הבא של בית"ר ירושלים הוא נגד עירוני קרית שמונה.

מבית"ר ירושלים נמסר: "בית"ר מתכוונת לפנות לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל ולערער על ההחלטה הקשה והלא מידתית בעליל, של בית הדין של ההתאחדות לכדורגל".

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים הגיבה בזעם לעונש: "השחיתות והביזיון הן כנראה לא מילים גסות כל עוד זה קשור לבתי הדין של ההתאחדות לכדורגל. מכבי חיפה הועמדה לדין כאשר בדו"ח השופט צוינו פעמיים רבות של זריקת מטבעות (שגם פגעה באחד השופטים!!), זריקת מצתים, זריקת עשרות מוטות של דגלים לעבר המגרש ולערן זהבי שניסה להרים קרנות, ולקינוח פריצת אוהד לכר הדשא, חיפה 'נענשה' בסגירת היציע הצפוני לשלושה משחקים אך לאחר מספר ימים הודיע הדיין ישראל שמעוני כי טעה והתכוון שרק היציע התחתון בצפוני יהיה סגור,ובנוסף קנס של 30 אלף ש"ח, וכל זה כשנגד חיפה כבר עמד עונש של 2 משחקי רדיוס על תנאי עוד לפני העונש הביזיוני הזה. מנגד אירחה בית"ר ירושלים את הפועל ת"א וביציע אוהדי בית"ר הודלקו 2 רימוני עשן, ללא הפרעה למשחק, לא מוטות, לא מטבעות על שופטים ולא פריצה לדשא. כעונש קיבלה בית"ר 25 אלף ש"ח קנס וסגירת היציע המזרחי נגד ק"ש. איפה המידתיות? עד מתי ישבו בבתי הדין דיינים שסוגדים ופוחדים מיעקב שחר? עד מתי חכמי חלם שלא היו במשחק כדורגל בחיים יהרסו את הענף הזה בהחלטות שהמילה בושה קטנה להם. ביזיון".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עמותת האוהדים של בית"ר הגיבה בזעם: "השחיתות והביזיון הן כנראה לא מילים גסות כל עוד זה קשור לבתי הדין"/ברני ארדוב

הפועל באר שבע נענשה בעקבות התקרית בין שחקנה אופיר דוידזאדה לשופט ארז פפיר, במשחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. דוידזאדה נענש בכרטיס אדום ופפיר ציין בדו"ח המשחק שהשחקן קרא לעברו ''אתה בושה לכדורגל''. הרחקתו גרמה להתפרעות אוהדים ביציע, ובאר שבע נקנסה ב-40 אלף שקל בפועל, וקיבלה עונש רדיוס לשני משחקים על תנאי בעקבות כך.

מכבי תל אביב נענשה בקנס בסך 18 אלף שקל, לאחר שעלתה למגרש באיחור של ארבע דקות במשחקה נגד הפועל עכו, ועקב כך נפתח המשחק באיחור של יותר משתי דקות. זאת הייתה הפעם השישית העונה שהאלופה איחרה לעלות למגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע (שמאל) עם אופיר דוידזאדה. ברני ארדוב
פפיר מרחיק את דוידזאדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully