וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה 2015: קונגו ניצחה את גאבון, תיקו לגינאה המשוונית

פרינס אוניאנגה קבע 0:1 לקונגו והעלה אותה לראשות בית א', אחרי 0:0 בין המארחת גינאה המשוונית לבורקינה פאסו. ז'רביניו הורחק לשני משחקים ויוכל לחזור רק אם חוף השנהב תגיע לרבע הגמר

פרינס אוניאנגה שחקן נבחרת קונגו (משמאל). AP
כבש את השער שהקפיץ את קונגו לפסגת הבית. פרינס אוניאנגה, משמאל/AP

המחזור השני של שלב הבתים באליפות אפריקה 2015 החל הערב (רביעי) עם תיקו שישי. אחרי חמישה משחקים שהסתיימו ב-1:1, הפעם היה 0:0 ראשון בין המארחת גינאה המשוונית לבורקינה פאסו. במשחק השני ניצחה גאבון 0:1 את קונגו ועלתה על חשבונה לראשות בית א'.

גאבון - קונגו 1:0

פייר אמריק אובמיאנג וחבריו היו עולים לרבע הגמר במקרה של ניצחון, אבל הפסידו שוב לנבחרת שגברה עליהם גם במוקדמות המונדיאל ב-2013. הקפטן פרינס אוניאנגה, קשרה של ריימס הצרפתית, היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-48 והקפיץ את קונגו למקום הראשון בבית עם ארבע נקודות. תיקו במחזור הסיום יבטיח לה את הכרטיס לרבע הגמר.

גינאה המשוונית - בורקינה פאסו 0:0

תיקו שני רצוף למארחת, שתצטרך ניצחון על גאבון הפייבוריטית במחזור האחרון כדי להעפיל לרבע הגמר. בורקינה פאסו, מצדה, השיגה נקודה ראשונה אך נותרה ללא שער זכות בטורניר. אלן טראורה מבורקינה פאסו בעט לקורה בדקה ה-39, כשמנגד אמיליו אנסואה, כובש השער הראשון באליפות, היה קרוב להכריע את המשחק עבור גינאה המשוונית, אבל הפעם לא מצא את הרשת והותיר את המארחים במתח לקראת המשחק האחרון ביום ראשון.

* ז'רביניו, כוכב נבחרת חוף השנהב שסטר אמש לשחקן היריב נאבי קייטה, הורחק משני המשחקים הבאים של נבחרתו ויוכל לחזור רק אם חוף השנהב תעפיל לרבע הגמר. ז'רביניו התנצל הבוקר בחשבון הטוויטר שלו.

שארל קאבורה שחקן נבחרת בורקינה פאסו לפני חאבייר בלבואה שחקן נבחרת גינאה המשוונית. רויטרס
לראשונה, בלי שערים. שארל קאבורה מבורקינה פאסו לפני חאבייר בלבואה מגינאה המשוונית/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully