וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלי שגב ינסה לסגור עם טביב את סוגיית הרוש

21.1.2015 / 17:30

בעלי מכבי נתניה אמור לקיים שיחת טלפון עם בעלי בית"ר ירושלים בנוגע לתשלום עבור השוער. במועדון מעריכים כי קאיודה לא יהיה חלק מההסכם. רעייתו לוואלה! ספורט: "נסכים רק למכירה לאירופה"

one

בעלי מכבי נתניה אלי שגב אמור לקיים הלילה (רביעי) שיחת טלפון עם בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב בכדי לפתור את סוגיית דמי ההשבחה בסך 450 אלף שקל שנתניה צריכה לשלם עד יום ראשון לירושלמים. משחקה של נתניה מול בית"ר ירושלים ייערך ביום שני ושגב ינסה לסגור בהסכם בינו לבין טביב את התשלום.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
יהיה הסכם לפני המשחק? אריאל הרוש/ברני ארדוב

בנתניה העריכו היום שלארי קאיודה לא יהיה חלק מההסכם, גם כי שגב רוצה הרבה כסף תמורתו וספק גדול אם טביב יסכים לשלם את הסכום, וגם כי קאיודה עצמו אינו מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בישראל. רעייתו זיני קאיודה אמרה היום לוואלה! ספורט: "ממה שהבנו מכבי נתניה עדיין רוצה למכור את לארי ואם זה ישרת את המועדון, אז אנחנו לא נתנגד, אבל בתנאי שזה יהיה לאירופה. אם לא תהיה קבוצה באירופה, לארי יעדיף להמשיך ולשחק עבור מכבי נתניה".

על פי הידוע דודו דהאן עדיין לא אמר נואש באשר לאפשרות שימצא עסקה טובה עבור קאיודה ונתניה. גם היכולת הטובה של הניגרי במשחק האחרון מול בני סכנין והשער הנאה שכבש יכולים לשנות את פני התמונה, אחרי שכבר נדמה היה שיהיה בלתי אפשרי למצוא לו קבוצה.

בעניין אחר, מכבי נתניה מעוניינת לשחרר את אורי שטרית להפועל פתח תקוה, אבל המועדונים עדיין לא מצאו את הנוסחה שתביא לעסקה. נתניה מוכנה להשתתף רק בחלק קטן מאוד משכרו של שטרית, אבל הפועל פתח תקוה לא יכולה לשלם לו יותר מדי כך שכרגע יש פער גדול בין מה ששטרית מרוויח בנתניה לבין מה שפתח תקוה מציעה לו. במצב כזה המגן השמאלי יעדיף להישאר בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully