וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם-21.1: מונאקו שילמה 15.5 מיליון, לברקוזן 7

הקבוצה מהנסיכות הפכה את המעבר של ברנרדו סילבה לקבוע, ידבאי נשאר בגרמניה. אופארה בבשיקטאש, וארלה ורודריגס בפארמה. עסקת ענק בין בילבאו לריאל, פפ שוב רוצה את בלם העתיד של ברזיל

ברנרדו סילבה שחקן מונאקו. AP
עלה סכום בלתי מבוטל. ברנרדו סילבה/AP

העברות

* מונאקו ניצלה את אופציית הרכישה שהייתה לה על הקשר הפורטוגלי ברנרדו סילבה, ושילמה לבנפיקה 15.5 מיליון יורו כדי להפוך אותו לשחקן הקבוצה בצורה קבועה. את חצי העונה הראשונה, סילבה בילה במונאקו כמושאל.

* באייר לברקוזן שילמה לרומא 7 מיליון יורו כדי להשאיר אצלה את שחקן ההגנה הוורסטילי טין ידבאי, גם אחרי שתקופת ההשאלה תסתיים. הקרואטי בן ה-19 חתם בקבוצה הגרמנית עד קיץ 2020.

* קשר נבחרת שבדיה, ארקאן זנגין, עבר מאסקישרהירספור לטרבזונספור תמורת 2.25 מיליון יורו. זנגין כבש העונה 3 שערים בליגה הטורקית.

* מגן נבחרת גאנה, דניאל אופארה, הושאל מפורטו לבשיקטאש. השחקן הגיע לקבוצה הפורטוגלית בקיץ האחרון (מסטנדרד ליאז'), אבל לא מצא את מקומו. לבשיקטאש אופציה לרכוש אותו בקיץ.

* קשר-חלוץ נבחרת פורטוגל, סילבסטרה וארלה, הושאל מפורטו לפארמה. וארלה בן ה-29 בילה את חצי העונה הראשונה כמושאל לווסט ברומיץ' האנגלית. פארמה גם השלימה את שאילתו של כריסטיאן רודריגס מאתלטיקו מדריד.

* המגן השמאלי ז'רום רוסיון (22) חתם במונפלייה לארבע שנים. הוא יצטרף אליה בקיץ, אחרי שיסיים את חוזהו בסושו מליגת המשנה.

* סמפדוריה שלחה את השוער המחליף שלה, אנג'לו דה קוסטה, לבולוניה מהסרייה ב' וצירפה שוער אחר לחיזוק הספסל: אלברטו פריזון שהגיע מקטאניה.

* מרקו מרין הושאל מצ'לסי לאנדרלכט עד סוף העונה. הגרמני שיחק בחודשים האחרונים כמושאל לפיורנטינה. לקבוצה הבלגית אופציה לרכוש אותו בסוף העונה.

* הקבוצות הסיניות ממשיכות לשלם מיליונים והפעם הגיעה תורה של JS סאינטי. היא קנתה מוואלרנגה הנורבגית את חלוץ נבחרת איסלנד, וידאר אורן קיארטנסון תמורת 2.2 מיליון יורו.

* הבלם הארגנטינאי מרקו טורסיגליירי חזר למולדתו אחרי חמש שנים באירופה. הוא עבר ממטאליסט חרקוב לבוקה ג'וניורס בהשאלה לחצי שנה.

* מנגד, בוקה מכרה לגרנאדה את המגן השמאלי עמנואל אינסואה. השחקן בן ה-23 חתם לארבע וחצי שנים אחרי שהקבוצה הספרדית שילמה עליו סכום שמוערך ב-2.5 מיליון יורו.

* העברה גדולה בקנה מידה מקומי בבלגיה: הבלם הדני אלכסנדר שולץ עבר מלוקרן לסטנדרד ליאז' תמורת 2.5 מיליון יורו. הוא חתם על חוזה עד קיץ 2019.

סילבסטרה וארלה שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
יעזור לפארמה להינצל מירידה? וארלה/רויטרס

שמועות

* אתלטיק בילבאו בדרך לעסקה הגדולה בתולדותיה? על פי "מארקה", המועדון הבאסקי גייס סכום כסף ועשוי לשלם כ-20-25 מיליון יורו לריאל מדריד עבור הקשר אסייר יראמנדי.

* בצרפת מדווחים שפפ גווארדיולה שב להתעניין במרקיניוס, בלמה הברזילאי של פריס סן ז'רמן, ובאיירן מינכן עשויה להגיש הצעה מתוך רצון לבנות מרכז הגנה שישלב בינו לבין מהדי בנעטיה.

* סם בירם (21) מלידס יונייטד נמצא על הכוונת של כמה קבוצות פרמיירליג ביניהן ארסנל, ליברפול ואברטון. על פי "דיילי אקספרס", לידס כבר דחתה הצעה בגובה של 4.5 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון.

* "גאזטה דלו ספורט": הנהלת ארסנל תיפגש עם נציגיו של החלוץ מתיה דסטרו כדי לדון במעבר אפשרי של החלוץ האיטלקי מרומא לתותחנים.

* עוד בארסנל: התותחנים הודיעו לווסטהאם שהיא תצטרך לשלם 12 מיליון ליש"ט אם היא תרצה להפוך את המעבר של קרל ג'נקינסון המושאל, לקבוע.

* אחרי השמועות שמנצ'סטר יונייטד הגישה לוולנסיה הצעה של 26 מיליון ליש"ט על ניקולאס אוטמנדי, באנגליה טוענים שזו לא היא, אלא בורוסיה דורטמונד שכבר מחפשת מחליף למאטס הומלס.

* על פי דיווח באיטליה: אינטר מתכננת הצעה אחרונה לליברפול על הקשר הברזילאי לוקאס לייבה. גם נאפולי מביעה בו עניין.

* לורן בלאן הצהיר שפ.ס.ז' לא תעמוד בדרכו של קלמן שאנטום אם הוא יבקש לעזוב. בורדו מעוניינת בקשר שגדל בקבוצה מבירת צרפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חאבייר יראמנדי, שחקן ריאל מדריד. AP
אתלטיק בילבאו גייסה כסף עבורו. אסייר יראמנדי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully