וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נמניה ניקוליץ' שוב הוצע לקבוצה

21.1.2015 / 16:25

מועמדותו של חלוץ וידאוטון, מלך שערי הליגה ההונגרית עם 16 כיבושים, תיבחן על ידי ג'ורדי קרויף. פאקו במסיבת העיתונאים: "אם נשחק כמו בחצי השעה האחרונה נגד עכו, תהיינה בעיות"

one

נמניה ניקוליץ' שוב הוצע למכבי תל אביב. החלוץ הסרבי בן ה-27, שהתאזרח בהונגריה ומככב במדי וידאוטון כמלך שערי הליגה ההונגרית עם 16 שערים (ב-16 משחקים) כבר הוזכר כמועמד למכבי תל אביב בחודש דצמבר האחרון וכעת שמו עלה פעם נוספת, לנוכח העובדה שהוא מסיים בקיץ את חוזהו בווידאוטון. פאקו אייסטרן מעדיף להישאר עם חמשת הזרים הנוכחיים של הקבוצה, אבל הנושא של ניקוליץ' נבחן על ידי ג'ורדי קרויף. בעבר היה החלוץ מועמד גם למכבי חיפה.

חלוץ נבחרת הונגריה נמניה ניקוליץ' מול שחקן נבחרת רומניה אובידיו הובאן. AP
התזארח בהונגריה וצורף לנבחרת. נמניה ניקוליץ'/AP

מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, ערך הבוקר (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת משחקה של הקבוצה נגד מ.ס אשדוד ביום שבת (17:15). פאקו אמר: "זה מגרש שקשה לשחק בו. אשדוד הפסידו שם בשני משחקים מתוך שמונה ויהיה קשה. אשדוד קבוצה דינמית שמנסה להניע כדור מאחור".

המאמן התייחס גם למשחק בו האלופה גברה על הפועל עכו 0:3 אחרי שלושה שערים כבר במחצית הראשונה: "היינו פנטסטיים, במחצית הראשונה זו הייתה אחד מההופעות הכי טובות שלנו. אבל אם נשחק כמו ב-20-30 הדקות האחרונות יהיו לנו בעיות. חוסר האינטנסיביות בדקות הללו זה משהו שאסור שיהיה במכבי תל אביב. לפעמים אתה מוביל בבטחה, אבל זה לא צריך לקרות".

עומרי בן הרוש: "אשדוד קבוצה מאוד ביתית. זה מגרש קשה, כל קבוצה שמגיעה לשם נתקלת בקשיים. אולי זה הגודל, אולי האווירה- אני לא יודע, אבל לא יהיה קל".

על נושא הרכש בינואר אמר בן הרוש: "יש לנו סגל גדול ורחב ולכל שחקן יש מחליף. תמיד טוב שיש תחרות. כל שחקן שיגיע יצטרך להוכיח את עצמו. אין שחקן שיבוא ויהיה לו מקום מובטח בהרכב. שכטר? לא יודע מה השיקולים שלו, אני לא חושב שיש מועדון יותר גדול ממכבי תל אביב כרגע".

(עדכון ראשון: 10:36)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

צפו בביצועיו של נמניה ניקוליץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully