וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על גרנט בגאנה: "מאמן גדול צריך לדעת לעשות שינוי"

שחקן העבר מוחמד גארגו לא אהב את ה-3:5:2 של הישראלי בהפסד לסנגל: "השחקנים לא מכירים את השיטה הזו". סמי קופור: "ההגנה הכעיסה אותי. זה היה אסון". גרנט: "הדשא גבוה מדי"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
משחק מכריע ביום שישי. גרנט/AP

אחרי הפסד דרמטי במחזור הפיתחה של בית ג' באליפות אפריקה, אברהם גרנט ונבחרת גאנה אותה הוא מאמן, כבר מתכוננים למשחק השני, נגד אלג'יריה ביום שישי. המאמן הישראלי כבר מתחיל לספוג ביקורות בעקבות ה-2:1 נגד סנגל - כרגע בעיקר מצד אוהדים מאוכזבים ברשתות החברתיות - אבל לא רק.

אחד מסימני השאלה הגדולים נובע מההחלטה של גרנט לשחק בשיטת 3:5:2. המאמן הישראלי אמר לתקשורת הגנאית ש"כרגע זו השיטה הנכונה בשבילנו, אבל לא נשחק רק ככה", אבל שחקן העבר מוחמד גארגו תקף: "לא האמנתי למראה עיני. מאמן גדול כמו אברהם גרנט היה צריך לפחות לעשות איזשהו שינוי תוך כדי המשחק. אם אתה מחליט על שיטה מסוימת ואתה רואה שהשחקנים לא מכירים אותה, תעשה שינוי. כבר בהתחלה אפשר היה לראות שהנבחרת לא משחקת טוב ב-3:5:2".

שחקן עבר נוסף של הכוכבים השחורים, סמי קופור, לא נקב בשמו של המאמן, אבל השמיע ביקורת משלו. כזכור, גאנה איבדה יתרון 1:0 וקופור אמר: "הצורה בה הנבחרת שלנו התגוננה מאוד הכעיסה אותי. הלכנו יותר מדי אחורה ואסור לעשות את זה בטורניר גדול. זה היה אסון - הנבחרת פשוט חיכתה לסנגל מאחור ונתנה לה לשלוט. כשאתה מתגונן בצורה כזו, אתה נענש".

במשחק נגד אלג'יריה גאנה שוב תשחק באסטדיו דה מונגומו. גרנט בוודאי מקווה שעד אז תגיע לאצטדיון מכסחת דשא. המאמן אמר אחרי סנגל: "אנחנו מנסים לא להתלונן, אבל אני חושב שכר הדשא היה גבוה מדי. זה לא טוב בשבילנו כי יש לנו הרבה שחקנים טכניים. אבל גינאה המשוונית עשתה הכול כדי לארח את הטורניר אחרי התרעה קצרה, כך שאנחנו לא רוצים להתלונן יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully