וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 דולר על כל איבוד כדור: ההסכם של סטפן קרי ואימו

לסוניה קרי נמאס לראות את בנה מאבד יותר מדי, ועל כן אתגרה אותו: בכל פעם שיאבד יותר משלוש פעמים במשחק, יהיה חייב לה 100 דולר. כוכב גולדן סטייט מבסוט: "זה משאיר אותי עירני"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריורס. AP
כולם מרוצים. קרי/AP

סטף קרי חווה עונה נפלאה בגולדן סטייט. במישור האישי, מעמיד העונה הגארד המבריק ממוצעים של 23.2 נקודות (50 אחוז מהשדה, 40 אחוז ל-3, 91 אחוז מהעונשין), 4.8 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-2.1 חטיפות למשחק. במישור הקבוצתי, הווריירס מחזיקים בהתקפה הטובה בליגה, באחת ההגנות הטובות בליגה, ובמאזן הטוב בליגה.

אבל בתוך כל הטוב הזה, יש אדם אחד שעדיין לא מרוצה לגמרי: אישה, למעשה. סוניה קרי, אימו.

ב'סן פרנסיסקו כרוניקל' פירסמו כי בכל פעם שבנו של שחקן העבר דל קרי מאבד יותר משלושה כדורים במשחק, עליו לשלם לאימו מאה דולר - כך נקבע בהסכם בין השניים. "זה חוזה ורבלי, וסטף אוהב אתגרים", אמרה האם, בעוד גם סטף עצמו נשמע נלהב: "אני אוהב את זה. אני מתחרה, אז אני אוהב את האתגרים הללו. זה ווין-ווין עבורי, אני דואג לאמא שלי וגם יש לי פחות איבודים".

הרעיון היה של סוניה, שלפני מספר עונות החליטה שבנה מאבד יותר מדי. העונה החלו בהתערבות, ובסיומה, סיפרה האם, היא לא מצפה לקבל צ'ק - היא רק תגיד לכוכב גולדן סטייט אילו פריטי לבוש היא מעוניינת שיקנה לה. "זה מחזיק אותי עירני כל משחק", אמר קרי. "אני יודע שהיא תסמס לי או תחשוב על איזו בדיחה על אילו מתנות היא הולכת לקנות. כבר חשבתי על זה במשחקים, כשאני מגיע לשני איבודים אני חושב - אוי לא, אסור לי לאבד עוד. אם אני מאבד ארבעה, זה נהיה מתסכל".

אגב, קרי עומד העונה על ממוצע של 3.2 איבודים למשחק (לעומת 3.8 אשתקד). בשני משחקיו האחרונים, איבד פעמיים מול יוסטון ופעם אחת בלבד מול דנבר, כך שייתכן והרצון לנצח את אימו מתחיל לתת את אותותיו.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully