וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר נכנס כמחליף בניצחון המפתיע של נאנט על ליון

על רקע השמועות על עזיבה, החלוץ קיבל צ'אנס ב-2:3 הדרמטי על המוליכה ליון בגביע, והספיק לרשום החמצה גדולה לפני הסיום. רפאלוב (90 דק') בחצי גמר הגביע, רומא ברבע גמר הגביע האיטלקי

איתי שכטר שחקן נאנט. GettyImages
החמצה גדולה, הפתעה גדולה. שכטר/GettyImages

על רקע השמועות על הקאמבק לישראל, רשם הערב (שלישי) איתי שכטר הופעה נוספת בנאנט, לאחר שנכנס כמחליף במשחק שמינית הגמר מול מוליכת הליגה הצרפתית ליון. שכטר נכנס כמחליף בדקה ה-67 במצב של 2:2 במקומו של איסמעיל בנגורה, והספיק לרשום החמצה גדולה בדקה ה-90, אבל למזלו ונסן בסה, בערב נדיר, כבש שער ניצחון דקה לפני כן והשלים שלושער ענק.

ליון עלתה ליתרון מוקדם בדקה החמישית משער מצוין של אלכסנדר לקאזט, אך בסה השיב בצמד תוך שתי דקות בדקות 19 ו-21. נביל פקיר השווה בדקה ה-59, אך אז הגיע שוב בסה, והכריע את המשחק לטובת נאנט.

גם ליאור רפאלוב היה עד לדרמה בגביע, כשקבוצתו, קלאב ברוז', נזקקה לשער ניצחון בדקה ה-90 כדי לגבור 2:3 על מכלן בבית ולהעפיל לחצי הגמר. הישראלי פתח בהרכב והשלים 90 דקות מלאות על המגרש. ממאדו אולארה מחק פעמיים שערים של שלדון בטו וסת דה וויט, ובדקה ה-90 ברנדון משל השלים את המלאכה עם שער מנצח.

* באיטליה, עלתה רומא לרבע גמר הגביע אחרי 1:2 דרמטי על אמפולי. חואן איטורבה העלה אותה ליתרון מוקדם בדקה החמישית, סימונה ורדי השווה (79) ושלח את המשחק להארכה, ובדקה ה-114 קיבלה קבוצתו של רודי גרסיה פנדל מפוקפק, אותו בעט דניאלה דה רוסי פנימה.

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
ממשיך לקבל קרדיט. רפאלוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully