וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מו"מ מתקדם עם ניל אברבנל, צעירי לא משוחרר

21.1.2015 / 8:00

בקבוצה מחפשים מחליף לקאלה, שכבר שוחח עם אחי נצרת. על צעירי: הקבוצה הודיעה בנוגע לצעירי: "יש לו חוזה עד תום העונה ובכוונתנו לממשו". הבלם עודד גביש, ששוחרר מנתניה, חתם עד תום העונה

הפועל פתח תקוה במשא ומתן מתקדם עם השוער ניל אברבנל. בקבוצה עדיין לא הודיעו לקאלה דרשלר שהוא משוחרר, אבל כמו שהשוער של הקבוצה מחפש לעצמו אופציות אחרות ובוחן את האפשרות להצטרף לאחי נצרת, גם גם בהפועל פתח תקוה כבר פנו לנציגיו של שוער מכבי קרית גת. גם השוער רן רהב מועמד למקרה שאברבנל לא יסגור.

עודד גביש חתם אתמול (שלישי) באופן רשמי בהפועל פתח תקוה עד לסיום העונה הנוכחית וכבר ערך אימון בכורה. גביש בן ה-25 עזב את מכבי נתניה אחרי מספר חודשים בלבד, ואחרי שלא השתלב מבחינה מקצועית במועדון. הצטרפותו של גביש להפועל פתח תקוה קטעה את החיפושים אחרי בלם זר, כשבמועדון מקווים כי ריף פרץ ששוחרר ימצא קבוצה וכך לא יצטרכו לשלם את משכורתו עד תום העונה.

לאור הביקוש הגדול של לירוי צעירי בקרב קבוצות ליגת העל, הודיעה הפועל פתח תקוה: "לירוי צעירי הינו שחקן הפועל פתח תקוה ויש לו חוזה עד לסיום העונה, אותו מתכוונת הקבוצה לממש. לשחקן סעיף יציאה לחו"ל בלבד ואם קבוצה בארץ מעוניינת בו, היא חייבת לפנות להפועל פתח תקוה ולא אל השחקן עצמו. עד כה לא הגיעה פנייה אל המועדון.

עדכון ראשון: 20.1, 21:00

לירוי צעירי שחקן הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
לא הולך כל כך מהר. לירוי צעירי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully