וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו כבר סימן את מרטין אודגארד כיורשו

בנורבגיה חשפו את השיחה בין כוכב ההווה וכוכב העתיד: "כריסטיאנו אמר לו - בעתיד אני אפסיק להבקיע הרבה, אתה תצטרך לקחת פיקוד". וגם: הפורטוגלי מדבר על היריבות עם מסי וחולשותיו

כריסטיאנו רונאלדו ליאונל מסי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
הרבה כבוד הדדי בין השניים הללו בזמן האחרון. רונאלדו ומסי/GettyImages, Philipp Schmidli

כריסטיאנו רונאלדו העניק היום (שלישי) ראיון נרחב למגזין 'פרנס פוטבול' בו דיבר פחות או יותר על הכל - מהשנה המדהימה שעברה עליו, דרך טקס כדור הזהב ועד היריבות עם ליאונל מסי, שלדבריו רק תורמת לשניהם.

ראשית, התייחס כוכב ריאל מדריד לצעקה המפורסמת מטקס כדור הזהב, וסיפר: "זה הרעש שאנחנו תמיד עושים כשאנחנו חוגגים גול. אנחנו עושים את זה שלוש שנים באימונים ובמשחקים. לא כולם הבינו למה עשיתי את זה, אבל לדעתי זה היה נחמד. זו היתה דרך לערב את החברים שלי, ולחלוק איתם את הפרס. אני בר מזל להיות חלק מחדר ההלבשה הכי טוב לו הייתי שותף מאז תחילת הקריירה שלי".

החלק המעניין ביותר בראיון עסק, כאמור, ביריבות בין הפורטוגלי ומסי. "שני המועמדים הנוספים לכדור הזהב היו זוכים ראויים", אמר רונאלדו. "מנואל נוייר נתן עונה פנטסטית, ומסי התחיל את השנה עם קצת בעיות, אבל היה לו מונדיאל טוב. בסופו של דבר הזכייה שלי מוצדקת, שיחקתי ברמה מאוד גבוהה. יכול להיות שמסי מדרבן אותי, כי אני רוצה לעבוד קשה כדי להיות טוב ממנו. כל סוג של תחרות תורם למוטיבציה שלי. אני בטוח שהתחרות הזו מדרבת גם אותו. זה טוב לי, לו ולשאר השחקנים שרוצים להתפתח".

"למסי יש ארבע זכיות בכדור הזהב, לי שלוש", הוסיף רונאלדו. "זה חיובי לעולם הכדורגל. אני רגוע כרגע ולא חושב על השנה הבאה. אני צריך לשכוח מכדור הזהב ולחזור לעבוד. הסיבה שהצלחתי לשחק יותר מ-60 משחקים בשנה היא כי אני שומר על עצמי. אני ישן טוב, אוכל טוב, אני מחפש שלמות בתחומים הללו. אחרת אי אפשר לעמוד בקצב. כרגע אני מנסה לשפר את רגל שמאל שלי, את המהירות והבעיטות החופשיות. אלו דברים בהם פחות הצלחתי העונה. העבודה היא מה שמדריך אותי".

היום פורסם בתקשורת הנורבגית כי רונאלדו כבר החל לחנוך את מי שאמור להיות יורשו, ילד הפלא מרטין אודגארד שעל פי דיווחים חתם בריאל מדריד. בתחנת טלוויזיה נורבגית צוטטו חבריו של אודגארד לסטרומגודסט וסיפרו: "בשבוע שעבר מרטין התאמן איתנו ובשבוע הבא הוא יתאמן עם כריסטיאנו רונאלדו. אנחנו צריכים לצבוט את עצמנו. יהיה נהדר לספר לנכדים ששיחקנו באותה קבוצה כמו מרטין אודגארד. הוא אמר שדיבר עם רונאלדו וכריסטיאנו אמר לו - בעוד כמה שנים אני אפסיק להבקיע הרבה ואתה תצטרך לקחת פיקוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully