וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב אכזבה עם 1:1 מול גיניאה

הנבחרת הנוצצת של "הפילים" נקלעה לפיגור מפתיעה מול היריבה הבינונית ולאחר מכן גם ראתה את ז'רביניו חובט בשחקן יריב ומורחק. דומביה הציל לה נקודה בדקה ה-72. מאלי - קמרון 1:1

שחקן נבחרת חוף השנהב סריי דיה מול שחקן נבחרת גינאה קווין קונסטנט. רויטרס
חלוקת נקודות. קונסטנט מול דיה/רויטרס

אחת המועמדות הבכירות לזכייה באליפות אפריקה, נבחרת חוף השנהב, פתחה הערב (שלישי) בצורה מאוד מאכזבת את הופעותיה בטורניר, כאשר סיימה בתיקו 1:1 מול נבחרת גיניאה הלא מאיימת. המשחק בין "הפילים" מחוף השנהב ל"פילים הלאומיים" מגיניאה (באמת), שהוציא לדרך את בית ד', לא התעלה לרמה גבוהה במיוחד, אבל אחרי שווילפריד בוני מצא את המשקוף בהחמצה גדולה, מוחמד יטארה, שחקנה של אנז'ר הצרפתית, הדהים עם שער יתרון עבור גיניאה בדקה ה-36 עם בעיטה מקרוב אחרי שההגנה לא הסתדרה עם כדור גובה.

חוף השנהב ההמומה חיפשה את השוויון, אולם הצרות שלה עלו מדרגה בדקה ה-58, כאשר ז'רביניו איבד את הראש וחבט בעוצמה בפניו של נאבי קייטה, מה שהוביל לאדום ישיר וגם יעלה לכוכב רומא בהרחקה ממושכת כנראה. בסופו של דבר, האיכויות של חוף השנהב הצילו לה נקודה, כאשר בדקה ה-72 בוני הוריד כדור על החזה והשאיר לדומביה, ששלח כדור יפה לרשת.

גם המשחק השני של הערב, בין מאלי לקמרון, הסתיים ב-1:1. סמבו יטבארה מגנגאן הצרפתית העלה את מאלי ליתרון בדקה ה-71 עם בעיטה מתוך הרחבה אחרי כדור חופשי. אמברויס אויונגו מניו יורק רד בולס מקרוב אחרי כדור שעלה לרחבה. בתוספת הזמן מאלי פספסה הזדמנות לנצח אחרי שהשופט פסל לה שער בטענת נבדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully