וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו חשף: "הציעו לי את פלקאו ודי מריה ולא רציתי"

"המיוחד" סיפר שלפני ששני הכוכבים נחתו אצל מנצ'סטר יונייטד הם היו יכולים להגיע לצ'לסי, שכן הסוכן שלהם, ז'ורז'ה מנדש, הוא גם הסוכן של מוריניו. המנג'ר ויתר בגלל המשכורות שהשניים דרשו

אנחל די מריה, רדאמל פלקאו, מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
כמעט לבשו כחול. פלקאו ודי מריה/GettyImages

אחרי העונה הכושלת שעברה, מנצ'סטר יונייטד בנתה את עצמה מחדש בקיץ. במסגרת הבנייה הזו, הגיעו לאולד טראפורד כמה כוכבים גדולים וביניהם הקולומביאני רדאמל פלקאו והארגנטינאי אנחל די מריה. אלא שמסתבר שהשניים האלה היו יכולים להיות בכלל במקום אחר כיום.

ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי, חשף כי שני הכוכבים, החלוץ שהגיע ממונאקו בעסקת השאלה והקשר שנרכש מריאל מדריד תמורת סכום עתק, הוצעו קודם כל לו ולקבוצתו לפני שעברו ליונייטד. על פי מוריניו, הוא זה שהחליט לוותר על השניים.

הסוכן של פלקאו ודי מריה הוא כמובן ז'ורז'ה מנדש, הסוכן החזק כיום בכדורגל העולמי, שהוא גם הסוכן של מוריניו וגם חבר קרוב של "המיוחד". מה שגרם למוריניו לוותר בסופו של דבר על התענוג היה המשכורות המנופחות שדרשו שני השחקנים, בעיקר פלקאו שרצה כ-260 אלף ליש"ט לשבוע.

"ז'ורז'ה אמר לי שדי מריה ופלקאו הם שחקנים שלו והוא צריך למצוא פיתרון למצב של שניהם", אמר מוריניו כאשר התראיין לספר שנקרא "המפתח למנדש". הפורטוגלי הוסיף: "לצ'לסי לא הייתה אפשרות לשלם 8-10 מיליון יורו בעונה לשחקן, בגלל חוקי הפייר פליי. גם לא רציתי את שני השחקנים האלה. אני לא יכול להחזיק שחקן שמרוויח 10 מיליון יורו בזמן ששחקן אחר מרוויח שלושה, ארבעה או חמישה מיליון. זה היה יוצר פיצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully