וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בארצות הברית: מעמדו של תום תיבודו מעורער

מפלס הלחץ בשיקגו עולה לאחר שישה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים: כריס שרידן דיווח כי המאמן הקשוח איבד את חדר ההלבשה. דרק רוז: "אנחנו חייבים להתאמץ יותר, זה פאקינג מרגיז"

מאמן שיקגו בולס טום ת'יבודו. AP
שיקגו באמת מסוגלת למצוא מישהו טוב יותר? תיבודו/AP

ההפסד אתמול בלילה (בין שני לשלישי) לקליבלנד היה הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים של שיקגו (והשישי בשמונת המשחקים האחרונים), ומפלס הלחץ במועדון הגיע לשיא מסוים. עוד לפני שנכנעה לקליבלנד, פרסם העיתונאי כריס שרידן כי טום תיבודו איבד את חדר ההלבשה, וכי לחלק מהשחקנים המרכזיים נמאס מ"מנטליות מאמן הפוטבול" שהוא מנחיל.

היום כתב שרידן כי על פי גורם המקורב למועדון, הכסף שנותר בחוזהו של המאמן (כ-11 מיליון דולר לשנתיים וחצי) לא יהווה מכשול עבור ההנהלה, אם אכן תחליט לפטרו. "ההרגשה אצל חלק מהשחקנים בחדר ההלבשה היא שת'יבודו יותר מדי הארדקור, אישיות יותר מדי מוזרה ששוחקת את השחקנים במשחקים ובאימונים".

השחיקה המדוברת באה לידי ביטוי בכך שגם במשחקים לא צמודים, המאמן לא פעם משתף את כוכביו למשך דקות ארוכות. ג'ימי באטלר למשך מוליך את כל הליגה בדקות משחק (39.8 בממוצע), כשפאו גאסול המזדקן מדורג 21.

"לתיבודו היתה את התמיכה של ההנהלה, כי הוא הוליך את הבולס לפלייאוף בשתי העונות האחרונות על אף היעדרותו של דרק רוז", הוסיף שרידן. "אין שאלה לגבי יכולות הכדורסל או המסירות שלו. אבל מאמן ראשי לא יכול לכפות את מנטליות חיית האימונים שלו על סגל מלא בשחקנים בעלי אופי נינוח".

תיבודו עצמו היה עצבני מאוד אחרי ההפסד לקאבלירס, ואמר: "אנחנו הולכים להסתכל על הכל. אנחנו חייבים להיות טובים יותר, זה עד כדי כך פשוט. הצורה בה אנחנו משחקים בלתי מתקבלת על הדעת, וחייבים לשנות את זה. צריך לבנות המשכיות. עבורי, אנחנו כרגע קבוצה אחרת לגמרי משהיינו בעבר, אנחנו מנסים לשלב שחקנים חדשים אבל כבר הגענו לאמצע העונה, והיינו צריכים לעבור את השלב הזה. צריך להחליט מתי הגיעו מים עד נפש. כרגע אנחנו לא מרוכזים, אנחנו לא עושים את העבודה שלנו וחייבים לשנות את זה".

דרק רוז, שלא נוהג להשתמש בקללות בדרך כלל, אמר: "אנחנו חייבים להתאמץ יותר. זה נראה כאילו אנחנו כלל לא מתחרים, וזה פאקינג מרגיז. כולם חייבים להיות באותו דף, כי עד שזה יקרה, ימשיכו לבעוט לנו בתחת. אנחנו לא מתקשרים אחד עם השני כמו שצריך".

היום, בין אם בשל הלחץ הגדול או לא, הודיעה הקבוצה כי ביטלה את האימון המתוכנן. משחקיה הקרובים, אגב, לא הולכים להיות קלים כלל: סן אנטוניו (בית), דאלאס (חוץ), מיאמי (בית) וגולדן סטייט (חוץ).

צפו בטום תיבודו מדבר אחרי המשחק

צפו בדרק רוז מדבר אחרי המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully