וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום ביקר באצטדיון בבאר שבע: "מקווה לראות תארים"

השר לפיתוח הנגב והגליל התארח באצטדיון החדש, הנבנה בימים אלו ואמור להיפתח לקראת פתיחת העונה הבאה: "יהיה עצוב להיפרד מווסרמיל, אבל בטוח שיהיו פה הרבה רגעים יפים"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: הפועל באר שבע מבקרת בבית הסוהר אלה

השר לפיתוח הנגב והגליל ושר התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים, סילבן שלום, ערך היום (שלישי) ביקור ראשון באצטדיון הכדורגל החדש בבאר שבע, הנבנה בימים אלו. האצטדיון אמור להיפתח לקראת פתיחת העונה הבאה, ואמור להכיל 16 אלף מקומות ישיבה.

"יהיה עצוב להיפרד מאצטדיון ווסרמיל הישן והטוב, אך אני בטוח שנראה באצטדיון החדש תארים רבים להפועל באר שבע", אמר שלום.

השר שלום הגיע למקום ביחד עם מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל סיגל שאלתיאל הלוי, ועם הבעלים של הפועל באר שבע אלונה ברקת ומנכ"ל החברה הכלכלית של באר שבע שלומי ביתן. השר שלום ערך סיור באצטדיון ההולך ומושלם ואמר: "אני בהחלט מתרגש להיות כאן בפעם הראשונה ומחכה כבר לפתיחת העונה הבאה, בתקווה גדולה שיעמדו בלוח הזמנים ואכן נפתח כאן את העונה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

במהלך הסיור עמד השר שלום על לוחות הזמנים ושמע מביתן כי על פי ההערכה בחודש יולי הקרוב יסתיימו העבודות. במהלך הסיור התיישב השר שלום לראשונה על הספסלים החדשים והראשונים שהוצבו ביציעים ואמר: "הרגע מרגש במיוחד לאחר שכאשר הייתי שר האוצר אישרתי את הקמת האצטדיונים ברחבי הארץ. המטרה היא לאפשר לכמה שיותר צופים להגיע לאצטדיון ואסייע ככל הניתן בבעיות שצצות בדרך".

השר שלום החמיא לאלונה ברקת ואמר: "אלונה באה עם חזון אמיתי להביא את הקבוצה לצמרת ליגת העל. הקבוצה הופכת להיות מושא להערצה גם באופן הניהול וגם בהצלחתה בליגה. אני מאמין שהשנה הקבוצה תצליח באירופה עם איצטדיון כזה ועם קהל כזה, שלא מפסיק לדחוף. השחקנים יתנו את הכל ואני מחכה כבר לראות את הגולים הראשונים והתארים הראשונים כאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully