וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפירצה בחוק שתאפשר לברצלונה להחתים שחקנים בזמן העונש

הקבוצה לא מורשה להחתים שחקנים חדשים עד ינואר 2016 בשל העונש שקיבלה מפיפ"א? לא ממש. במועדון מצאו סעיף בחוק שיאפשר להם לרכוש שחקנים ולהשאירם בקבוצת האם בינתיים

שחקני ברצלונה חוגגים עם ניימאר ליאו מסי. רויטרס
יהיו להם חברים חדשים בכל זאת?/רויטרס

כל חובב כדורגל שעקב אחרי פסיקת בית הדין הגבוה של אופ"א יודע שלברצלונה אסור להחתים שחקנים חדשים עד הראשון בינואר 2016 בשל העונש שקיבלה על העברות לא חוקיות הקשורות למחלקת הנוער שלה. אלא שהקטאלנים, כך מסתבר, מצאו סוג של פירצה בחוק ועשויים להודיע על החתמות חדשות ומפתיעות בקיץ הקרוב ואולי אפילו כבר בחלון ההעברות הנוכחי.

עורך הדין חואן דה דיוס קרספו, שהתראיין ל"אל מונדו דפורטיבו" הסביר: "יש פירצה בחוקה וזה יהיה אפשרי. בארסה יכולה להחתים שחקנים".

בפני הקבוצה עומדות למעשה שתי אופציות, האחת ריאלית יותר והשנייה פחות. האפשרות הראשונה היא להחתים שחקן ולהשאיר אותו בהשאלה בקבוצתו המקורית עד אשר יוסר העונש על בארסה. הקטאלנים יורשו לרשום כל שחקן שיחתימו מבלי שלפיפ"א תהיה אפשרות למנוע זאת מהם וכדי שזה יקרה, הם רק צריכים להגיע לסיכום עם השחקן המדובר ועם הקבוצה שלו. השם המרכזי שעלה הוא זה של מרקו רויס, כוכב בורוסיה דורטמונד. גם ריאל מדריד רודפת אחרי הגרמני המצוין וברצלונה יודעת שאסור לה לחכות שנה שלמה.

האפשרות השנייה, שהיא כאמור פחות ריאלית, היא להחתים שחקן ולהשאיר אותו ביציע עד ינואר. קשה להאמין ששחקן כלשהו, בטח ובטח שאחד מכוכבי הכדורגל האירופי, יסכים לדבר כזה, אפילו אם מדובר בברצלונה, שכן הוא לא יהיה רשאי לשחק במשך שנה. בברצלונה נזכרו במקרה המפורסם של וולטר מצ'אדו דה סילבה הברזילאי, שחתם במועדון ב-1966. באותן שנים, היה איסור להחתים שחקנים זרים בספרד וכך מצא את עצמו דה סילבה ממתין להסרת האיסור הזה, שלא הגיע בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully