וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע המלך: הגמר האמיתי, כבר ברבע הגמר

פיינליסטית העונה שעברה ברצלונה תארח למשחק הראשון מבין שניים את האלופה וזוכת 2013 אתלטיקו מדריד, שתנסה לנקום על ה-3:1 שספגה בקאמפ נואו לפני שבועיים ולנצח שם לראשונה מזה תשע שנים (23:00, ספורט 1 ו-HD)

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן אתלטיקו מדריד דייגו גודין. AP
משחק ענק ברבע הגמר. גודין ומסי מוכנים/AP

שלב רבע גמר הגביע הספרדי ייצא לדרך מחר (רביעי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד יעמוד הקרב הענק בין ברצלונה לאתלטיקו מדריד. ויאריאל תפגוש את חטאפה, מלאגה את אתלטיק בילבאו וביום חמישי, אספניול את סביליה. משחקי הגומלין ייערכו בשבוע הבא.

seperator

ברצלונה - אתלטיקו מדריד (23:00, ספורט 1 ו-HD)

זה נראה כמו הגמר האמיתי של המפעל העונה. בעוד הקטאלנים התעללו באלצ'ה בסיבוב הקודם עם 0:9, הרי שהקולצ'ונרוס השיגו 2:4 גדול על היריבה העירונית ריאל מדריד, כולל צמד של פרננדו טורס. לפני שבוע וחצי, בליגה, זה נגמר ב-1:3 מצוין לבארסה מול האלופה, אבל השתיים עדיין קרובות מאוד זו לזו בטבלה.

ברצלונה הפסידה בגמר בעונה שעברה, בעוד שעבור אתלטיקו, הביקור האחרון בגמר גביע המלך היה הניצחון על מוריניו וריאל בברנבאו לפני שנתיים. המארחים התגברו על המשבר הגדול שעבר עליהם ומעמדו של לואיס אנריקה שוב נראה יציב יחסית, אבל תוצאה לא טובה במפגש הכפול הזה עלולה לפגוע בו. הניצחון האחרון של אתלטיקו בקאמפ נואו היה בפברואר 2006 ומי כבש שם צמד? פרננדו טורס כמובן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

משחקים נוספים:

ויאריאל - חטאפה (21:00, ספורט 1 ו-HD)
מלאגה - אתלטיק בילבאו (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully