וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב תשחק הערב בשער הנגב

הצהובים ידרימו לאיזור עוטף עזה ויארחו שם את הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-13 (18:30). מהמועדון נמסר: "זו דרכנו לחבק, לתמוך ולחזק את יישובי הדרום"

יוזמה יוצאת דופן תתקיים הערב (שלישי, 18:30) כאשר קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב תקיים את משחק הבית שלה נגד הפועל ירושלים במסגרת המחזור ה-13 בליגת העל באולם פיס במועצת שער הנגב שבעוטף עזה. המשחק הועבר על ידי הצהובים למועצה הדרומית לאור הקשר הקיים בין הקבוצה לבין מועדון הכדורעף בשער הנגב ובסימן הצדעה ליישובי הדרום.

ממכבי תל אביב מסרו: "זאת דרכנו לחבק, לתמוך ולחזק את יישובי הדרום המתמודדים בהצלחה ובאומץ עם אתגרי ההתיישבות בדרום הארץ והמציאות הביטחונית. זו גם הזדמנות נהדרת לחזק את הענף ולערוך חגיגת כדורעף באזור שבו המשחק פופולארי במיוחד, אך שנים רבות שלא נערך בו משחק מהליגה הראשונה וכולנו ציפייה לקראת המשחק המרגש והמפגש עם החברים מהיישובים".

שחקני מכבי תל אביב נגד מטה אשר כדורעף. ברני ארדוב
הצהובים יורדים לדרום/ברני ארדוב

בקרב חובבי הכדורעף בעוטף עזה קיימת התרגשות סביב האירוע, כאשר קבוצות הנוער מהמועצות השכנות יגיעו גם הן למשחק שלפניו ייערך טקס מיוחד בהשתתפות אלון שוסטר, ראש מועצת שער הנגב. ממחלקת הספורט בשער הנגב נמסר: "יש לנו את הכבוד לארח משחק בליגת על. אנו מודים מאוד לקבוצת מכבי תל אביב על החיבוק החם והתמיכה. זה התחיל העונה באירוח הכדורעפנים שלנו במשחק מכבי נגד טרנטינו האיטלקית בהדר יוסף וממשיך במשחק הליגה אצלנו מול הפועל ירושלים. מדובר בזריקת עידוד משמעותית עבור ענף הכדורעף בשער הנגב. אנו מצפים למשחק ומזמינים את כולם לבוא ולעודד".

  • עוד באותו נושא:
  • עוטף עזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully