וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה לאוסיי מאוולי: אתה לא רשאי להתאמן עם הקבוצה

20.1.2015 / 13:03

החלוץ, שלא נמצא בתוכניות, קיבל הודעה שיירד להתאמן עם קבוצת הנוער עד שיסכים לעבור קבוצה, מאוולי מתעקש לקבל את מלוא שכרו. סיכויים נמוכים שקשר אוסואונה יגיע

one

הפועל חיפה הודיעה היום (שלישי) רשמית לאוסיי מאוולי שהוא לא רשאי להתאמן יותר עם הקבוצה הבוגרת, והשחקן לא צפוי לקחת היום חלק באימוני הקבוצה. החלוץ, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות, קיבל הודעה שהוא יירד להתאמן עם קבוצת הנוער עד אשר יסכים לעבור לקבוצה אחרת.

בסביבתו של מאוולי אומרים שהשחקן כבר הסכים לעבור לבני לוד, אבל לטענתם, הפועל חיפה לא מוכנה להשלים את שכרו המלא לעומת השכר שמציעה לוד, ולכן השחקן מסרב לעבור כל עוד לא יקבל את מלוא שכרו עד תום העונה, ולכן עשוי להישאר ולהיות מוקפא.

אוסיי מאוולי שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
מאוולי/ניב אהרונסון

כפי שפורסם בוואלה! ספורט בחיפה שקלו את האפשרות שהשחקן יתאמן לבד ולא עם הקבוצה, כשבסופו של דבר ההחלטה הייתה שהשחקן יתאמן עם הנוער ולא לבד עם מאמן כושר או עם עוזר המאמן.

לקבוצה הוצע רוברטו טורס, קשרה של אוסאוסונה, אך בחיפה מעריכים שהסיכויים שהספרדי יגיע נמוכים. בצוות המקצועי דווקא היו רוצים לראות את הקשר מצטרף לקבוצה, אלא שהעלות היקרה שלו והעובדה שהמו"מ תקוע בשלב זה מביאים לכך שבהפועל חיפה מעריכים שהסיכויים שיגיע נמוכים בשלב זה ומתמקדים גם בחיפושים אחר זרים אחרים. את האימונים מעביר השבוע מאיר בן מרגי זאת בשל מות אמו של המאמן ראובן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully