וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - קרית שמונה: יואב כץ הגיע לבקר, בכר מתלבט

16.1.2015 / 15:07

הבעלים של המארחת החמיא לשחקנים באימון, עטר מתלבט בין רואש ודג'אני, לאלה צפוי לפתוח. מנגד, פאנקה, עאבד ועזאם נלחמים על מקום אחד בקישור של המוליכה (שבת, 18:00, אין שידור)

מחזור 18מחצית17/01/2015
הפועל חיפה
    1:1
      עירוני קרית שמונה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפעם האחרונה שהפועל חיפה הפסידה במסגרת הליגה לקרית שמונה במשחק ביתי היתה באוגוסט 2011, אז ברק בדש כבש שער יחיד שהכריע את המשחק.

      * הפועל חיפה לא הפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. לעומתה, קרית שמונה ספגה את הפסדה הראשון העונה במחזור שעבר.

      * אופיר מזרחי, עאהד עזאם ועדן שמיר מקרית שמונה החלו את הקריירה שלהם בהפועל חיפה. בנוסף בהרכב הקבוצה ישנם את עודד אלקיים וטובראנו פינאס ששיחקו גם הם בעבר בחיפה.

      seperator

      מפתחות והכנות

      הפועל חיפה:

      הבעלים יואב כץ נחת אתמול (חמישי) בישראל, הגיע לאימון הבוקר היום ושחח עם השחקנים. בחיפה העידו שכץ היה מצוי במצב רוח חיובי מאוד והחמיא לשחקנים על התקופה האחרונה, על אף ההדחה מגביע המדינה. ראובן עטר השלים את ההכנות, כאשר המאמן אינו חושש מהמשחק ואף הזכיר לשחקנים שבסיבוב הקודם, למרות שהפסידו, הם היו שווים לקרית שמונה. עטר מתלבט בין אושרי רואש לקובי דג'אני בקישור האחורי ובין הישאם כיוואן לבין סטיבן כהן בקישור הקדמי. אור אוסטווינד ומהראן לאלה יחזרו להרכב כשלפחות לפי התרגולים נראה שז'רקו קוראץ' יפתח על הספסל. לפני המשחק תקיים חיפה טקס לעאהד עזאם שגדל במועדון ועזב העונה לקרית שמונה.

      בקבוצה מעוניינים שאוסיי מוואלי ימצא לעצמו קבוצה אחרת. למרות שהודיעו לשחקן על הכוונה לשחררו הוא אינו ממהר לעזוב, וגם במקרה שיעזוב, חיפה ככל הנראה תיאלץ לשאת בחלק גדול מחוזהו שכן מוואלי לא מתכוון לוותר על חוזהו. בחיפה לא פוסלים אפשרות שהשחקן יתבשר בקרוב שעליו להתאמן לבד. עיסא אליאקו צפוי לערוך התרשמות בשבוע הבא בקבוצה ואם ירשים, יוחתם מיידית. גם טוסיין ריקטס עשוי לקבל הודעת שחרור אם הקבוצה תתחזק בחלוץ זר נוסף.

      עירוני קרית שמונה:

      מולכית הליגה מקווה לחזור למסלול הניצחונות בליגה אחרי ההפסד במחזור שעבר למכבי פתח תקווה, בידיעה שרק ניצחון בשבת יבהיר שהמעידה מול רן בן שמעון ושחקניו היתה חד פעמית. הקבוצה תערוך הערב את האימון המסכם שלה במלון בקיסריה שהפך העונה למקום כמעט קבוע עבורה. מבחינת ההרכב, מינדאוגאס פאנקה, אחמד עאבד ועאהד עזאם מתחרים על מקום אחד בהרכב.

      "הפועל חיפה במומנטום מצויין", אמר אחד משחקני קרית שמונה. "זה משחק שאסור להקל בו ראש. אנחנו צריכים להיות סבלניים ולנצח את כדי להמשיך במקום הראשון עוד שבוע".

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      מתחרה עם פאנקה ועזאם על מקום בהרכב. עאבד/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      הפועל חיפה: אור אוסטווינד

      אחרי השבוע שעבר, אז הצטיין בניצחון על מכבי נתניה, אור אוסטווינד הבהיר שהוא צריך להיות המנוע של קבוצתו. מול קרית שמונה אוסטווינד חייב להיות בכושר שיא כדי שחיפה תמשיך במומנטום ותוציא נקודות גם מול המוליכה.

      קרית שמונה: רוג'רס קולה

      החלוץ שצפוי לפתוח מחר צריך לחזור ולכבוש שערים עבור קרית שמונה כדי שהקבוצה תחזור לתקופה הטובה בה הייתה עד לפני חודש. מאז הפציעה קולה עדיין לא חזר לכושרו הטוב וקרית שמונה משוועת לחלוץ שיבקיע עבורה שערים. מחר זו הזדמנות טובה לזמבי להוכיח שהוא עדיין כאן.

      אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
      המנוע. אוסטווינד/ניב אהרונסון

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 1500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully