וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רוני לוי רוצה את שלומי אזולאי מהפועל תל אביב

המאמן החדש יבקש מההנהלה לפנות לאדומים, בנתניה מתלבטים האם לדון במכירותו של לארי קאיודה: "צריך לחשוב טוב מה עושים כי בלעדיו יהיה קשה להישאר בליגה". הקבוצה הגישה תלונה במשטרה נגד האוהד שתקף את הרוש

one

מכבי נתניה עוקבת אחר ההתפתחויות בגזרת חלוצה של הפועל תל אביב שלומי אזולאי. לפי גורמים במועדון, רוני לוי רוצה לראות את אזולאי מגיע לקבוצה ומעבה את החוליה ההתקפית, במיוחד לאור העובדה שבשלב זה לא ברור אם לארי קאיודה יישאר בקבוצה. לוי צפוי לבקש מראשי המועדון לפנות לאזולאי אם אכן יתברר שהוא ישוחרר, ובנתניה ינסו להגיע איתו להבנות.

אחרי הניצחון אמש בסכנין, מצפים שחקני מכבי נתניה לקבל היום את משכורות חודש נובמבר. רוני לוי אמר אמש: "אם לא נתמיד ולא תהיה המשכיות למשחק הזה, אז זה לא שווה. האמת שהתגעגעתי והתרגשתי לחזור לליגת העל". שחקני הקבוצה נראו מאוד מחוייבים אתמול ובראשם, אולי, ערן לוי שעבד על כל המגרש. "אנחנו נצטרך להראות במשחק הבא שיש כאן יותר מאפקט המאמן שמוחלף", אמר אחד השחקנים אמש.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה (אמצע) מול בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
"אני רוצה להתחיל את הכל מהתחלה". לארי קאיודה/אדריאן הרבשטיין

קאיודה, שכבש את השער השני וסיים בצורת של כמעט חודשיים וחצי, רץ מיד אחרי השער לעבר לוי וחיבק אותו ממושכות. קאיודה הסביר מאוחר יותר לחבריו: "אחרי תקופה קשה שעברתי, אני רוצה להתחיל את הכל מהתחלה. לפתוח דף חדש". בנתניה היה מי שאמר אמש: "אם הסקאוטים שבאו לראות אותו במשחקי הנפל, היו נופלים על המשחק הזה, הם היו לוקחים אותו. אין הרבה חלוצים שמסוגלים לעשות את המבצע שהוא עשה במחצית הראשונה שלא הסתיים לבסוף בשער. ספרינט כזה על 70 מטר וסלאלום שמסתיים בבעיטה לא כל אחד יכול לייצר".

בנתניה מתלבטים כעת אם יש טעם בכלל לדון שוב במכירתו של קאיודה. "רוני לוי מאוד רוצה אותו בקבוצה ואם תגיע במקרה הצעה חדשה עליו, יהיה צריך לחשוב טוב מה עושים כי בלעדיו יהיה קשה להישאר בליגה", אמר גורם במועדון.

הקבוצה הודיעה היום כי הגישה תלונה כנגד האוהד שניסה לתקוף אתמול את השוער אריאל הרוש. מנכ"ל המועדון, עו"ד רועי דניאל, מסר: "לא ננהג בסלחנות וסובלנות כלפי מי שנוהג באלימות, ומי שמשחיר את שמו של המועדון ושמם של אוהדי הקבוצה. סידור פרחים לא מהווה פתרון לאקט המכוער והמסוכן שארע אתמול. התלונה היא בשם כל מועדוני הכדורגל בארץ שמעבירה מסר חד וברור של אפס סובלנות כלפי אוהדים אלימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully