וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "נשארנו על המסלול למרות כל הקשקושים המכוערים שנכתבו"

מאמן קליבלנד תקף את התקשורת אחרי הניצחון על שיקגו: "הרבה מהדברים שנאמרו עלינו לא הוגנים", והחמיא לשחקניו: "המשחק הכי טוב שלנו הגנתית בכל העונה, קיירי אירווינג נותן עונה הגנתית מצוינת"

פאו גאסול שחקן שיקגו בולס מול לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
הרימו את הרמה בהגנה. לברון מול גאסול/GettyImages

משחקה ה-42 של קליבלנד פתח הלילה (בין שני לשלישי) את חלקה השני של העונה של הקאבלירס, ודיוויד בלאט יכול להיות אופטימי מאוד אחרי ההצגה של שחקניו ב-94:108 על שיקגו. הקאבס חזרו הביתה אחרי שסיימו את המסע המפרך שלהם במערב עם שני ניצחונות בלוס אנג'לס, והאריכו את הרצף לשלושה עם משחק מרשים מול הרביעית במזרח, במהלכו כבר הובילו ב-25 נקודות.

הניצחון הקפיץ את הקאבס בחזרה למקום החמישי במזרח, וכעת מחכים לבלאט ולחבורה המתחברת שלו שני משחקים נוחים יותר על הנייר, בהם יארחו את יוטה בלילה שבין רביעי לחמישי ואת שארלוט בלילה שבין שישי לשבת, לפני שביום ראשון בערב שעון ישראל יגיע קווין דוראנט לאוהיו עם הת'אנדר שלו למפגש מסקרן מול לברון ג'יימס.

seperator

מספרי המשחק

* קליבלנד שיפרה את מאזנה במשחקים מול ארבעה המובילות במזרח ל-4:6. לשם השוואה, המאזן של אטלנטה בקטגוריה הזו עומד על 3:6, של טורונטו על 5:4, של וושינגטון על 5:3 ושל שיקגו על 5:3.

* לברון ג'יימס קלע 14 מתוך 26 הנקודות שלו בתוך הצבע. בכל ארבעת משחקיו מאז שחזר מהמנוחה בת 8 המשחקים שלו קינג ג'יימס קלע בדאבל פיגרס בצבע, והממוצעים שלו זינקו מ-25.2 נקודות ב-48.8% מהשדה ל-31.8 נקודות ב-52.3%.

* המאזן של הקאבס במשחקים ביתיים בהם הם חוצים את רף 100 הנקודות עומד על 0:10 העונה.

* בחודשיים הראשונים של העונה ההגנה של שיקגו דורגה במקום החמישי בליגה מבחינת אחוזי הקליעה של היריבות, אבל מאז שהחלה שנת 2015, היא מדורגת רק 26 בקטגוריה הזו.

עוד באותו נושא

ניצחון שלישי ברציפות לקליבלנד: 94:108 מרשים על שיקגו בבית

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"אני חייב לציין את קיירי אירווינג". דיוויד בלאט/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה מבחינה הגנתית, מכמה סיבות. הוספנו כמה דברים למשחק ההגנה שלנו, שמרנו על העקרונות שלנו והצגנו את הרמה הדרושה כדי להחזיק את היריבה על סקור נמוך, ולעצור כמה שחקנים נהדרים בצד השני. שיקגו היא קבוצה ברמה גבוהה, והיום שלטנו בצד ההגנתי מולם. אני חייב לציין את קיירי אירווינג, שמציג כדורסל נהדר מפתיחת העונה, ובנוסף לעונה התקפתית מצוינת, יש לו עונה מצוינת בהגנה. אני חושב שהתצוגה שלו מול דרק רוז וכריס פול בשני המשחקים האחרונים מדברת בעד עצמה".

על השיפור של קבוצתו במשחקים האחרונים אמר המאמן הישראלי: "למרות כל הקשקושים שנאמרים ונכתבים, שרבים מהם לא הוגנים ורבים מהם מכוערים, נשארנו על המסלול הנכון, לא התייחסנו לכך והתרכזנו בכדורסל. יש לנו עוד דרך ארוכה לפנינו, אבל אני מרגיש שהספינה שטה בכיוון הנכון בכל אספקט. אמרתי לכם לפני המסע במערב שננצל אותו לסוג של מחנה אימונים, ובילינו שם זמן רב באימונים למרות העייפות, כדי לחבר את הקבוצה. רצינו לדאוג שכולם יהיו מתואמים, להכניס לשיטה את השחקנים החדשים ולשלב בחזרה את הפצועים שחזרו. היינו יכולים לנצח בארבעה מחמשת המשחקים שלנו שם, וכשחזרנו הביתה רצינו להראות שהתקדמנו".

על ההשתלבות המהירה של טימופיי מוזגוב אמר בלאט: "אני חושב שהוא התאים את עצמו ממש טוב מאז הגעתו. הוא השתלב במהירות בקבוצה, והמיומנויות שלו ורמת האקטיביות שלו תורמות לנו הרבה. נחסר את אנדי ורז'או לתקופה ממושכת, ושיחקנו לא מעט ללא הסנטר הפותח שלנו, כך שכמובן שכשטימו הצטרף הוא מילא חלל גדול ועשה זאת בהצלחה גדולה".

טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"השתלב נהדר". טימופיי מוזגוב/AP

מה אמרו בתקשורת

בריאן ווינדהורסט מ-ESPN כתב: "אי אפשר להתעלם מכך שלברון משקיע הרבה יותר מאז שחזר מהמנוחה, וההצדעה שלו לכיוון בלאט אחרי המהלך המנצח מול הקליפרס הייתה סימבולית. ג'יימס יצא מגדרו בשבועות האחרונים על מנת לעקוץ את בלאט באופן לא נחוץ ופוגעני, והוסיף אמירות מעצבנות וחתרניות נגדו. הפעם ג'יימס עשה משהו לא הכרחי אבל חיובי, שסימן לחבריו ללכת בדרכו. בלאט הפשיל שרוולים וביצע כמה התאמות שמשתלמות לקאבס: אחרי שתיסכל את השחקנים הוותיקים שלו עם רוטציית יו-יו וזמני משחק משתנים, בשלושת המשחקים האחרונים הוא חתך את הרוטציה לשמונה שחקנים בלבד, ושחקניו הגיבו עם יכולת יציבה יותר ומאמץ גדול יותר".

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" כתב: "זה היה ההרכב הטוב ביותר של החמישייה הפותחת כל העונה. ההתאמה של ג'יי אר סמית' להרכב הזה יכולה לגרום לבלאט לחשוב מחדש על הכנסתו של אימאן שאמפרט לחמישייה עם חזרתו מהפציעה. הקאבס הכניסו כמה שינויים הגנתיים שבלאט לא הסכים לחשוף בסיום. אחד היתרונות הגדולים של בלאט בעבר היה האופן בו הוא ביצע התאמות, והוא כבר הודה שהאתגר של להסתגל ל-NBA קשה מכפי שחשב שיהיה, אבל הוא מתחיל למצוא את עצמו, והשינוי שביצע בהגנה תוך כדי תנועה הוא הוכחה לכך".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "בלאט הפגין קצת שמחה לאיד בסיום. בשבוע הבא המצב היה קשה, היו לו כמה מצבים לא נעימים והעתיד נראה די קודר. גם עכשיו, כל הדינמיקה הזו כל כך שברירית והיא יכולה להתהפך פעם נוספת עם כמה משחקים רעים, אבל נראה שענני הסערה מתרחקים והשמש שוב זורחת על הקבוצה. והחדשות הטובות ממשיכות להגיע, כי שאמפרט חזר להתאמן והוא עשוי לשוב ביום שבת, ואולי אפילו ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully