וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "אנחנו עוברים תהליך מיוחד, אנחנו בכיוון הנכון"

19.1.2015 / 22:23

מאמן מכבי חיפה התרשם לטובה מהניצחון הביתי על נס ציונה: "אנחנו מלאים באנרגיה". זילברשטיין: "הערב הלכנו צעד אחורה". קצורין מרוצה מרייט: "הוא נותן לנו דברים שלא היו קודם"

one

המחזור ה-16 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים נוספים. מכבי חיפה רשמה ניצחון 77:87 על נס ציונה וקלקלה לה את התוכניות להעפיל למקום השני בטבלה, הפועל אילת צלחה מותחן וגברה 74:77 על מכבי אשדוד החלשה בחוץ, ואילו בני הרצליה ניצחה 77:87 את עירוני נהריה בקרב תחתית.

מאמן מכבי חיפה רמי הדר. ברני ארדוב
"הקבוצה מתחברת". רמי הדר/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה רמי הדר: "אני חושב שאנחנו עוברים תהליך מאוד מיוחד, התחברנו ואנחנו מלאים באנרגיה ושמחה לשחק ביחד. נס ציונה קבוצה נהדרת, נתנו את המשחק הכי טוב שלנו העונה, כולל הפועל תל אביב בבית בסיבוב הראשון, חוץ מכמה דקות ברבע האחרון, ואני מרגיש שאנחנו הולכים בכיוון הנכון. אנחנו צריכים לשפר בעיקר את התנועה שלנו בהתקפה, זה משהו שאנחנו עובדים עליו, זה היה קצת יותר טוב היום אבל זה קצת צריך עוד להשתפר".

גארד מכבי חיפה טמיר אריאלי: "האמת שזה ניצחון ענק, הם קבוצה מצוינת והתכוננו טוב כל השבוע, עשינו בדיוק מה שרצינו לעשות, ואני שמח שזה עבד. היכולת שלי זה חלק מהעבודה של הקבוצה. המשחק הטוב שלי זה חלק מהעבודה של הקבוצה, אני משתדל לעבוד כמה שיותר חזק באימונים ואני שמח שזה בא לידי ביטוי היום. אנחנו לא משחקים עם תעודות זהות או פספורטים אלא שחקני כדורסל שתורמים כל מה שיש לו, לא מסתכלים על זרים או ישראלים, פשוט באים לשחק כדורסל".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין: "דיברנו במהלך השבוע המון על האגרסיביות של חיפה, ושאנחנו נצטרך להשתוות אליהם בפרמטר הזה כדי להשאר במשחק. הם התנפלו עלינו בהתחלה ואנחנו הלכנו פשוט אחורה. איבדנו 19 כדורים, קיבלנו 23 נקודות במתפרצות ואי אפשר לנצח עם מספרים כאלה. מגיע לחיפה המון קרדיט, הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל, בכל העמדות 1 עד 5, גם על הגבוהים. הם שיחקו כמו גדולים היום. עשינו שני צעדים קדימה בשבועות האחרונים וברמה ואיך שאנחנו משחקים, היום הלכנו צעד אחד אחורה. אנחנו נלמד מזה, יש לנו חבר'ה עם ניסיון שרוצים ללמוד ולהתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
דם חדש, אווירה חדשה. קצורין/מגד גוזני

פורוורד בני הרצליה ג'ספר ג'ונסון אמר על הניצחון על נהריה: "היה משחק קשה. לדעתי זה היה אחד ממשחקי ההגנה הטובים ביותר שלנו העונה. ספגנו רק 71 נקודות. אם נדע לשחק הגנה חזקה בכל משחק כמו היום נהיה במצב טוב".

על שני חבריו החדשים לקבוצה, ג'וליאן רייט ודרון וושינגטון אמר: "ההצטרפות של ג'וליאן ודרון שינתה אותנו מאוד. זה נותן לנו יותר אפשרות לשמור, לרוץ את המגרש ואנחנו בעיקר אתלטיים יותר. אנחנו עדיין צריכים לעבוד על הכימיה בינינו. איתם נוכל להגיע לצמרת הטבלה ולא להישאר בתחתית. האוהדים תמכו בנו היום וזה עזר לנו ברגעים בהם נהריה חזרו ברבע השלישי".

מאמן בני הרצליה מולי קצורין: "שלושה רבעים החזקנו אותם על פחות מ-20 נקודות ובסוף אמרתי לשחקנים שלי שאני לא רגיל לראות ככה את טופס הסטטיסטיקה. אני מאושר כי עבדנו כל השבוע על הגנה באימונים וזה הוכיח את עצמו במשחק. הסברנו לשחקנים שאי אפשר לנצח משחקים רק בהתקפה כמו שעשינו באילת, ואני שמח שדרך ההגנה הצלחנו לנצח".

על ההצטרפות של רייט ו-וושינגטון: "הם מביאים תכונות שלא היו לנו קודם. ליונס עשה לנו הרבה נזק וברגע ששמנו את וושינגטון עליו ברבע האחרון הוא עצר אותו. וג'וליאן נתן לנו דברים שלא קיבלנו קודם. הוא מתקיף את הטבעת".

על המשך העונה: "גם כשהיינו למטה לא הורדנו את הראש, וגם עכשיו אנחנו לא מרימים אותו. זו ליגה מאוד צפופה וקשה. חוץ מהמשחק מול מכבי כל שאר המשחקים פתוחים. זה הוכח. עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות וניקח את זה משחק אחר משחק".

על המשחק מול אשדוד בשבוע הבא: "שני ההפסדים הרצופים לא ישפיעו על המשחק מול אשדוד. אנחנו עוד נפסיד יותר משתיים רצוף בהמשך. זה לא משחק עונה כי יש עוד 17 מחזורים. זה משחק חשוב. לא נרד ליגה אם נפסיד ולא נשאר אם ננצח. נעש הכול בשביל לנצח".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "התחלנו רע מאוד. כשהיינו בפיגור של 11 נקודות בחצי ידענו שנבוא טוב יותר לרבע השלישי. התחלנו מאוד אגרסיבי את החצי השני. עשינו ריצה יפה של פלוס 16 ועלינו ליתרון. ברבע האחרון הרצליה היו יותר מפוקסים ואחראיים מאיתנו וניצחו. מאוד קשה לנצח משחק כשאתה קולע 3/25 לשלוש. אבל אנחנו קבוצת קליעה ולא יכולתי להגיד לשחקנים שלי להפסיק לזרוק".

מאמן עירוני נהריה רועי חגאי. מגד גוזני
"התחלנו רע". רועי חגאי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully