וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 20.1: צ'לסי רוצה את קואדרדו, פיקה יחזור לאנגליה?

הבלוז מוכנים לשלם את סעיף השחרור של כוכב פיורנטינה, וכנראה ימכרו את אנדרה שורלה לוולפסבורג או דורטמונד. מנצ'סטר יונייטד מתכננת להגיש הצעה עבור בלם ברצלונה. כל השמועות וההעברות

ג'ו אינגה ברגט, שחקן נבחרת הצעירה, מול שחקן נבחרת ספרד הצעירה, אלברטו מורנו. ברני ארדוב
חזר לסקנדינביה. ג'ו אינגה ברגט משמאל/ברני ארדוב

העברות

* בנפיקה השאילה לדפורטיבו לה קורוניה את הקשר-חלוץ הלדר קוסטה. הפורטוגלי בן ה-21 שיחק בחודשים האחרונים בקבוצת המילואים של בנפיקה ובחצי עונה כבש 7 שערים ובישל 10 נוספים בליגת המשנה.

* הוגו אלמיידה עזב את צ'זנה אחרי חודשיים וחצי בלבד. הצדדים הגיעו לסיכום על פרידה והחלוץ הפורטוגלי בן ה-30 יחפש קבוצה חדשה.

* ג'ו אינגה ברגט ששוחרר ללא תמורה מקרדיף סיטי, הצטרף למאלמו. הנורבגי בן ה-24, שיחק בחודשים האחרונים כמושאל מקרדיף לסלטיק. הוא חתם בקבוצה השבדית לשנתיים וחצי.

* קסימפאשה רכשה מגלאטסראיי את וייסיל סארי (26). המחיר: 400 אלף יורו. המגן הימני חתם עד קיץ 2014.

* טיאנג'ין טדה הסינית, שהוזכרה כמי שמעוניינת בעדן בן בסט, צירפה את הבלם הברזילאי לוקאס פונסקה. הוא עבר אליה מבהיה.

חואן קואדרדו, שחקן פיורנטינה, מול ג'ורג'יו קייליני, יובנטוס. רויטרס
צ'לסי מוכנה לפתוח את הארנק בשבילו. קואדרדו/רויטרס

שמועות

* על פי "הסקיי האנגלי, צ'לסי מתכוונת להגיש הצעה עבור חואן קואדרדו, הקיצוני המצוין של פיורנטינה ונבחרת קולומביה. סעיף השחרור של השחקן עומד על 26.8 מיליון ליש"ט.

* בפורטוגל מדווחים היום שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת בברונו מרטינס אינדי, בלמה של פורטו ונבחרת הולנד.

* על פי דיווח בגרמניה, וולפסבורג תנסה להקדים את בורוסיה דורטמונד ולרכוש את אנדרה שורלה מצ'לסי תמורת 30 מיליון יורו. הגרמני ממעט לשחק במדי הבלוז ועשוי לחזור לגרמניה.

* באיטליה מדווחים שפארמה הגישה לליברפול הצעה עבור מריו באלוטלי, אולם החלוץ ששיחק בעבר באינטר ומילאן לא מעוניין לחזור לאיטליה.

* האם מנצ'סטר יונייטד תחזיר את ג'רארד פיקה? באנגליה מדווחים שהאנגלים ינסו להחזיר אליהם את בלמה של ברצלונה ששיחק בצעירותו במועדון.

* טוטנהאם שרוצה לחזק את הרוטציה עם קווין מיראלס מאברטון, עשויה להציע לטופיז את ארון לנון כחלק מעסקה אפשרית לרכישת הבלגי.

* דארן פלטשר שהוזכר לאחרונה כמבוקש בווסט ברומיץ', נמצא עכשיו גם על הכוונת של ולנסיה ו-ווסטהאם. קשר מנצ'סטר יונייטד לא ממש נמצא בתכניות של לואי ואן חאל.

* דייויד מויס מפנה את עיניו לשדות מוכרים ואחד מהמועמדים להגיע לריאל סוסיאדד שלו הוא חלוץ בלקבורן, ג'ורדן רודס.

* על פי "דיילי מייל", באייר לברקוזן שוקלת ברצינות להגיש לטוטנהאם הצעה על רוברטו סולדאדו.

* "לאקיפ" הצרפתי מדווח שליברפול הגישה למארסיי הצעה על הקשר בן ה-21 מריו למינה. מארסיי רכשה את הצרפתי-גבונזי מלוריין תמורת 4 מיליון יורו בספטמבר 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully