וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "רונאלדו היה שקוף במונדיאל. אבסורד שזכה בכדור הזהב"

ההולנדי האגדי, שזכה בפרס שלוש פעמים בעבר, תקף את פיפ"א על כך שהעניקה את הפרס לשחקן שאינו גרמני: "שוב הפרס מוענק לשחקן שלא הצטיין בטורניר גדול". וגם: האם זאת החברה החדשה של רונאלדו?

כריסטיאנו רונאלדו צועק בטקס כדור הזהב. רויטרס
על הצעקה קרויף לא אמר כלום. רונאלדו בטקס כדור הזהב/רויטרס

יוהאן קרויף לא אהב את טקס כדור הזהב וחושב ששחקן גרמני היה צריך לזכות בתואר ולא כריסטיאנו רונאלדו. בראיון שהעניק ל"דה טלחראף" ההולנדי, טען קרויף שהזכייה של CR7 היא "אבסורד". קרויף זכה בפרס בשנים 1971, 1973 ו-1974, וטוען שמי שהיה צריך לזכות הוא טוני קרוס. לדעתו של קרויף, קרוס היה צריך לזכות בפרס גם ב-2013, גם כן במקום רונאלדו.

"זה שילוב של כישרון אישי ותארים, ומנקודת מבט זאת, זה אבסורד ששנה שנייה ברציפות הפרס מוענק לשחקן שלא הצטיין בטורניר גדול או זכה בהכי הרבה תארים", תקף קרויף. "ב-2013 באיירן מינכן זכתה בכל תואר אפשרי, ועדיין נתנו את הפרס לרונאלדו ולא לטוני קרוס או שחקן אחר מבאיירן. ב-2014 קרוס היה שחקן חשוב בנבחרת גרמניה שזכתה בגביע העולם, והוא אפילו לא היה בין שלושת המועמדים האחרונים. רונאלדו היה שקוף במונדיאל. אני לא יכול לקחת את הפרס של פיפ"א ברצינות".


בין שלושת המתמודדים האחרונים היה גרמני, השוער מנואל נוייר, אבל הוא סיים שלישי בדירוג, הרחק מרונאלדו וליאונל מסי. הסיבה לכך שהתואר הוענק לרונאלדו הייתה הזכייה של ריאל מדריד בליגת האלופות, וכמות השערים המדהימה שהבקיע - 38 בליגה הספרדית ו-13 בליגת האלופות ב-56 משחקים. רק ב-14 משחקים של ריאל רונאלדו לא כבש, אבל את קרויף ההישגים האישיים האלה פחות הרשימו.

- יוהאן קרויף. דרור פיקלני
הוא לא מבין למה טוני קרוס לא זכה. קרויף/דרור פיקלני

* עוד בגזרת רונאלדו: בספרד מדווחים ביממה האחרונה שכדורגלן השנה לא התאבל יותר מדי על הפרידה מבת זוגו הדוגמנית אירנה שייק, וכבר מתנחם בזרועותיה של אשת המדיה לוסיה ויאלון, 26, מגישה בערוץ הטלוויזיה TVE, שעבדה בעבר כפרזנטורית של ריאל מדריד. בינתיים שייק מכחישה את הטענות בספרד, לפיהן הפרידה מכריסטיאנו קרתה בגלל סכסוך עם אמו של הכדורגלן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביחד? רונאלדו ולוסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

צפו בביצועיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully