וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 19.1: מרטין אודגארד סגר בריאל מדריד?

בתקשורת הנורווגית טוענים שילד הפלא של הכדורגל העולמי יצטרף לריאל מדריד ב' תחילה, וישחק תחת זידאן. בלם ויאריאל כבר קורץ לארסנל, ריאל עשויה לוותר לליברפול על בנזמה. כל השמועות וההעברות

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. AP
עדיין זוכר. מוריניו/AP

שמועות

* בתקשורת הנורווגית מדווחים היו שמרטין אודגארד, ילד הפלא בן ה-16, החליט סופית להצטרף לריאל מדריד, חרף העניין שקיבל גם מבאיירן מינכן, ארסנל, ליברפול וקבוצות פאר אחרות. אודגארד אמור לשחק תחילה בריאל מדריד ב', המשחקת בליגה השלישית, תחת זינאדין זידאן.

* באנגליה טוענים שויקטור ואלדס, השוער החדש של מנצ'סטר יונייטד, מסייע ללואי ואן חאל להביא למנצ'סטר יונייטד את חברו לשעבר מברצלונה, דני אלבס.

* "גארדיאן" מדווח שארסנל מעוניינת לצרף את גבריאל פאוליסטה, הבלם הברזילאי בן ה-24 של ויאריאל, שכבר הודה: "זה יכול להיות מצוין, אבל בין אם אשאר בוויאריאל או אעבור לארסנל, לא אאבד את הראש".

* "דיילי סטאר" מדווח שריאל מדריד קיבלה החלטה למכור את קרים בנזמה לליברפול, ותנצל את הכסף לרכוש את אדינסון קבאני, שרוצה לעזוב את פ.ס.ז'. כזכור, אנצ'לוטי אימן את קבאני בצרפת, שעשוי להגיע במחיר אטרקטיבי יחסית עקב הרצון של הפריסאים לשחררו. מחירו של בנזמה, עם זאת, מוערך ב-40 מיליון ליש"ט. על פי הדיווח, ליברפול תקווה לכסות את הרכישה על ידי שחרורו של באלוטלי.

* עם זאת, מאמן פ.ס.ז' לורן בלאן מבהיר: "אני לא פוסל את האפשרות שאחד הכוכבים שלנו יעזוב. טיאגו מוטה, לאבצי וקבאני? אף אחד מהם לא ביקש לעזוב, ויותר מזה, יהיה לי קשה לשחרר אותם".

* נשיא סמפדוריה מודה שסמואל אטו קרוב לחתימה רשמית: "מחכים לאישור מאברטון, פגשתי את הבחור, הוא אלוף אמיתי".

* בפטימבי גומיס טוען שהוא עשוי לעזוב את סוונסי כבר החודש כי "הקבוצה לא עמדה בהבטחותיה".

* "גאזטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח שנשיא מילאן סילביו ברלוסקוני מאוכזב מהיכולת של קבוצתו אחרי שנכח במשחק ההפסד לאטלאנטה, ועשוי לפטר את המאמן פיפו אינזאגי.

* קרלוס טבס טוען שהוא "מרגיש בבית" ביובנטס, אבל לא מכחיש מעבר אפשרי לבוקה ג'וניורס, קבוצת נעוריו. "לא רוצה לחתום על חוזה חדש לחמש שנים ביובה, כי אני לא אוהב לשקר לאנשים", אמר הארגנטינאי.

* פול פוגבה, שאתמול רצו שמועות על מעבר סנסציוני שלו לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו, אמר אחרי ניצחון יובנטוס: "אני שווה אפס יורו, אני לא שווה כלום אם אני לא נותן הכל, אני רוצה להיות אלוף".

* מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו טוען שהוא עדיין מתחרט שלא הצליח להביא את סטיבן ג'רארד לסטמפורד ברידג' ב-2005: "אני עדיין חולם על קישור עם מקאללה, ג'רארד ולמפארד. אני ואברמוביץ' חלמנו על זה, ניסינו לעשות הכל. זה כמעט קרה, אבל הוא רצה להישאר אדום לנצח".

* נשיא ברצלונה מכחיש את האפשרות שליאונל מסי יעזוב: "הוא הטוב מכולם, הוא הכוכב שלנו, בנינו את הקבוצה סביבו, הוא המנהיג שלנו".

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. AP
יחליף את בנזמה? קבאני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully