וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלירן עטר ינחת הלילה בישראל ויחתום בירוקים

19.1.2015 / 21:06

החלוץ שוחרר רשמית בריימס, ייפגש עם ראשי המועדון הירוק ביום שלישי ואמור לחתום. בקבוצה מודים: "המועדון חולה, לא בטוח שאפשר להגיע לפלייאוף עליון". הפועל ת"א פנתה לנציגי קינן

one

אלירן עטר שוחרר סופית מריימס, ינחת הלילה (בין שני לשלישי) בישראל ואמור לחתום מחר בצהריים רשמית במכבי חיפה לאחר פגישה עם ראשי המועדון.

"יכול להיות שהחגיגות היו טיפה מוקדמות. השחרור עדיין לא הגיע, והעסקה לא נסגרה סופית עד היום. תוך כמה זמן זה יקרה? כנראה עד שני בערב", אמרו אתמול במכבי חיפה, אך כעת נראה שהחתימה קרובה מתמיד. איתי שכטר עדיין על הפרק, ומכבי חיפה היא אחת משלוש קבוצות שמעוניינות בשחקן. השחקן רוצה חוזה לשנתיים וחצי או שלוש וחצי, אבל המשא ומתן עדיין לא הגיע לשלבים הללו.

בלבול סיפר אתמול כי המטרה שלו תהיה להתחזק בבלם נוסף, ואולי בכך יינעל הסגל של הקבוצה עד לתום העונה. אלון תורג'מן ושמעון אבוחצירא מועמדים לעזוב. האחרון לא שיחק אתמול, וייתכן שיבקש עוד השבוע לעזוב בהשאלה לאחר ששיחק 20 דקות במצטבר בשלושת משחקי הליגה מאז הגעת המאמן החדש. קרית שמונה כבר הביעה עניין בשני החלוצים. גם הפועל באר שבע רוצה לקלוט את תורג'מן או אבוחצירא במידה ושכטר לא ינחת בדרום. הנשיא יעקב שחר נכח אתמול במשחק, ולא אהב את מה שראה. הוא נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה, אבל הפעם לא שוחח עם השחקנים.

אלירן עטר שחקן ריימס. GettyImages
החתימה קרובה מתמיד. עטר/GettyImages

מכבי חיפה ידעה כבר לא מעט רגעי שפל העונה. אבל בניגוד לפעמים הקודמות, בהן גם הקהל היה לצדה, הפעם מאבדת הקבוצה של מרקו בלבול גם את התמיכה מהיציע. אמש (ראשון) לאחר ההפסד להפועל רעננה (1:0)התגודדו אוהדי הקבוצה דקות ארוכות מחוץ לחדרי ההלבשה וקיללו את השחקנים. מי שלקח בצורה קשה מאוד את ההפסד היה המגן טאלב טואטחה, שמירר בבכי בחדר ההלבשה. "ראינו היום קבוצה כבויה, לא מסודרת", אמר אחד השחקנים בסיום. "עד לפני כמה שבועות דיברו על זה שאירופה בורחת לנו, עכשיו אי אפשר לומר בוודאות שנגיע גם לפלייאוף העליון". גורם במועדון הוסיף: "הקבוצה הזאת צריכה לעבור מהפך, שינוי דרסטי. אלירן עטר לא יעזור לנו לבד. צריך להביא לכאן מנהיגים, וגם כוכבים. אני לא זוכר מתי מכבי חיפה נראתה כך".

ואם זה לא מספיק, בחיפה קיבלו בסיום מסרים מאנשי הפועל רעננה לפיהם אי שיתופו של אדין צוצאליץ' נבע מטעות. בסיום המשחק סיפר אחד מאנשי רעננה: "צוצאליץ' לא הורחק באדום ישיר פעמיים, אלא בצהוב שני, ולכן היה יכול לשחק". בחיפה הבטיחו לבדוק את הסוגיה, אם כי טענו שבלבול החליט עוד לפני המשחק לפתוח עם צמד הבלמים שפתח במשחק הגביע. לאחר הבדיקה הודיעו בחיפה: "בבדיקה שנעשתה בנושא, מדובר בטעות. הלקחים הופקו".

בלבול עדיין ללא ניצחון ב-90 דקות במשחקו החמישי במועדון וחלק מהשחקנים הודו אתמול כי הקבוצה לא הגיעה ערוכה למשחק. הביקורת החלה מצמד הבלמים, אוראל דגני ומתן אוחיון, שקיבל עוד הזדמנות מבלבול ואכזבו. "כל מה שלא עושים העונה, שום דבר לא הולך. זה לא שחקן כזה או אחר. זאת קבוצה חולה", ניסה אחד השחקנים להסביר.

דקל קינן, שלא פתח בהרכב ולא נכנס כמחליף לאחר פציעתו של אייל משומר, קם מהספסל ועודד את השחקנים בדקות הסיום. קינן עשוי לבקש לעזוב, כששתי קבוצות נמצאות על הפרק מבחינתו: מכבי נתניה והפועל תל אביב, שבדקה אתמול שוב את האפשרות לקלוט אותו וזאת לאחר שהוא הוזכר כמועמד לעזוב בתקופת אלכסנדר סטנוייביץ'. אלעד גבאי שותף אתמול ומבוקש במכבי פתח תקוה, אבל פציעת משומר עשויה להוביל את בלבול לשינוי המדיניות לגביו. מיצ'ל ייעדר בין עשרה ימים לשבועיים בלבד, אבל הוא בדרך החוצה משום שבלבול רוצה להביא בלם. קפטן היידוק ספליט מריו מלוצ'ה מתרחק מהקבוצה לאחר שזו קיבלה חוות דעת מקצועית שלילית לגביו. ככל הידוע, הקבוצה הציעה 250 אלף יורו תמורת השחרור, ולא כפי שדווח בתקשורת הקרואטית.

עוד באותו נושא

המפתח בידיים של יוסי בניון: איך אלירן עטר ייקלט במכבי חיפה?

לכתבה המלאה
דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בדרך לאדומים? דקל קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully