וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנואל פלגריני: "גם אם לא ננצח את צ'לסי, מירוץ האליפות לא גמור". צפו בתקציר

מנג'ר מנצ'סטר סיטי לא מאבד תקווה גם אחרי ההפסד הביתי לארסנל: "לא היינו מספיק יצירתיים, הפנדל ששרקו נגדנו שינה את המשחק". ארסן ונגר: "הרבה אנשים פקפקו בהגנה שלנו"

one
מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
סוף סוף קצת נחת. ונגר/GettyImages

ארסנל סיפקה את אחד ממשחקיה המרשימים ביותר העונה אמש (ראשון), כשניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי באל איתחד והתקרבה מרחק נקודה אחת בלבד מהמקום הרביעי. "אני מרוצה מאוד, כי הרבה אנשים פקפקו בהגנה שלנו", אמר ארסן ונגר בסיום. "אנשים מיהרו לשפוט אותנו ושכחו שהיו חסרים לנו שחקני הגנה למשך כל העונה. להשיג ניצחון כזה בלי לספוג שער זה חשוב. המטרה היתה לנצח משחק חוץ גדול בליגה, משהו שלא עשינו כל העונה. היינו מאוד ממושמעים למשך כל 90 הדקות".

על פרנסיס קוקלן, מהמצטיינים שלו, אמר המנג'ר הצרפתי: "הבאתי אותו מצרפת בגיל 16. היום הוא בן 23. הוא עבר תקופות קשות אבל למד מהחוויות שלו, ותמיד האמנתי בו. הוא עשה עבודה טובה מאוד".

מנגד, סיטי רחוקה כעת חמש נקודות מצ'לסי שבפסגה, ובמחזור הבא היא תגיע לסטמפורד ברידג' למשחק על עונה שלמה. "מירוץ האליפות עדיין לא נגמר", התעקש מנואל פלגריני. "אפילו אם לא ננצח ונעשה תיקו עם צ'לסי, נוכל להמשיך להילחם כי זה הכדורגל, ואי אפשר לדעת. ננסה להבין כיצד להתכונן ולנצח את המשחק, כדי לסגור את הפער. לא היינו מספיק יצירתיים, החזקנו הרבה בכדור אבל לא ייצרנו מספיק הזדמנויות".

על הפנדל המפוקפק שנשרק נגד קבוצתו ואפשר לתותחנים לעלות ליתרון אמר פלגריני: "אני לא רוצה לדבר על הפנדל, כי הוא שינה את המשחק, אבל זו לא הסיבה בגינה הפסדנו. עבורי זה לא היה פנדל, אבל וינסנט קומפני לא היה צריך לעשות מה שעשה בלי קשר. התנועה שלו אפשרה למונריאל לצלול".

מנג'ר מנצ'סטר סיטי מנואל פלגריני. GettyImages
מה יהיה? פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully