וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "חזרנו ממסע החוץ קבוצה הרבה יותר טובה, אין ספק"

מאמן קליבלנד מרוצה לחזור הביתה: "זה היה מסע מוצלח עם משחקים שבונים ביטחון. לברון היה יוצא מהכלל". ג'יימס: "הרגשתי יותר טוב בשלושת המשחקים האחרונים משהרגשתי בכל העונה"

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט לצד לברון ג'יימס. GettyImages
שני הצדדים מרוצים. לברון ובלאט/GettyImages

לאחר שהפסידה את שלושת המשחקים הראשונים במסע החוץ שלה, הצליחה קליבלנד לסיים אותו בטעם טוב עם שני ניצחונות רצופים על נציגות העיר לוס אנג'לס. על אף שהמאזן שלו במסע במערב עמד על 3:2, דיוויד בלאט טען כי "בהחלט מדובר במסע מוצלח. זו עונה ארוכה והמשחקים הללו לא יקבעו לכאן או לכאן, אבל הם בונים ביטחון והיו מאוד חיוביים. כל משחק חשוב עכשיו, אף אחד לא יותר מאתגר או חשוב מהאחר. לברון היה יוצא מהכלל, שיחקנו ארבעה משחקים טובים, ניצחנו רק את השניים האחרונים. חזרנו קבוצה טובה יותר, אין בכלל ספק בכך. אנחנו משלבים את השחקנים החדשים שלנו ואנחנו מתקדמים".

אגב, בלי לדעת את הדברים המדויקים של בלאט, לברון ג'יימס דווקא אמר לתקשורת: "אני לא יודע אם המשחקים הללו בונים ביטחון, אבל שמחתי לראות איך התחרינו. כשאנחנו מתחרים, אנחנו נותנים לעצמנו סיכוי טוב לנצח".

לברון נראה פשוט מצוין בשלושת המשחקים האחרונים של הקאבס, והעמיד ממוצעים של 33.7 נקודות (52.3 אחוז מהשדה) ו-7.7 ריבאונדים למשחק. "אישית, המסע הזה עזר לי מאוד", אמר קינג ג'יימס. "הרגשתי טוב יותר בשלושת המשחקים הללו משהרגשתי כל העונה. אנחנו במאזן של 1:2 מאז שחזרתי, אז אני מקווה שנמשיך כך".

מחר (שני), ביום מרטין לוטר קינג, תארח קליבלנד את שיקגו לקרב מרתק במזרח. קווין לאב נמצא בספק גדול להתמודדות, ובלאט אמר על מצבו: "הוא זז קצת וזה סימן טוב, נראה איך הוא יהיה מחר בבוקר". לברון אמר לקראת המפגש המסקרן: "אנחנו מתחילים להשתפר ולהיות בריאים, ואני מחכה לראות מה אנחנו יכולים לעשות עד פגרת האולסטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully