וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפון מארבורי חושף: "שנאתי את עצמי, רציתי להתאבד"

הכוכב הבעייתי של הניקס בעשור הקודם נחשף בראיון, וסיפר ששילוב של נסיבות הובילו אותו למחשבות אובדניות: "הייתי נואש וחולה, רציתי לפגוע בעצמי, הרגשתי לכוד"

הכדורסלן סטפון מארבורי. AP
עבר ימים קשים. מארבורי/AP

כוכב ה-NBA לשעבר סטפון מארבורי חשף בראיון ב-HBO שנקלע לדיכאון ושקל להתאבד. מארבורי סיפר כי שילוב של המשבר המקצועי שלו, הכישלון של חברת הנעליים שלו "סטארברי" ומותו של אביו ב-2007 הובילו אותו לדיכאון ומחשבות אובדניות ב-2009. "רציתי למות", אמר מרבורי, "היו ימים שבהם רציתי לפגוע בעצמי. באמת. זה לא היה קשור רק לכדורסל. זה התחיל בגללי. כי הייתי נואש וחולה".

מארבורי בן ה-37 עזב את ה-NBA ב-2009 אחרי ששיחק בבוסטון, אבל זכה לכותרות בגלל התקופה הסוערת שלו בניו יורק נקס, שם הסתכסך פומבית עם המאמן לארי בראון והמנהל המקצועי איזייאה תומאס. הוא שיחק גם במינסוטה, פיניקס וניו ג'רזי במהלך קריירה של 13 שנה בליגה.

"כשהייתה כל הפרשה עם הניקס, ואתם יודעים, המוות של אבא שלי, המותג 'סטארברי' החל לדעוך", אמר מארבורי, "ראיתי את זה קורה. אני חושב שזה כאב לי יותר מאשר לראות את קריירת הכדורסל הולכת לכיוון שאליו הלכה... הייתי לכוד במחשבות טורדניות. הייתי לכוד במחשבות על היחס שקיבלתי, הייתי כלוא במחשבות על ההחלטות שקיבלתי".

מארבורי עבר לליגה הסינית ב-2010, ועדיין משחק בביג'ינג דאקס, שבשורותיה זכה באליפות. לטענתו, השהות בסין הועילה עמו. "כשאומרים לך שאתה לוזר, כשאומרים לך שאתה לא יכול לנצח ולא יכול לעשות שום דבר", אומר מארבורי, "ואז להגיע למקום שבו אתה לא מכיר את השפה, עם פערי התרבות, ולהגיע להישג כזה, זה מעבר לכל הציפיות. עזבתי מקום שבו למעשה שנאתי את עצמי, ועברתי למקום אחרי שבו אהבו אותי. אמרתי לעצמי, 'למה שאחזור למקום שבו שונאים אותי?'. אין בזה היגיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully