וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה 2015: רק נקודה לזמביה וטוניסיה

שני המשחקים במסגרת בית ב' לא הוכרעו: זמביה סיימה ב-1:1 מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, וגם טוניסיה שמטה יתרון וסיימה באותה תוצאה מול קייפ ורדה

ג'קסון מוואנזה שחקן נבחרת הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו לפני דייויס אנקאוסו שחקן נבחרת זמביה. AP
ללא הכרעה. ג'קסון מוואנזה לפני דייויס אנקאוסו מזמביה/AP

יומה השני של אליפות אפריקה 2015 החל הערב (ראשון) בדיוק כמו יום הפתיחה - עם 1:1. הפעם היו אלה נבחרות זמביה והרפובליקה הדמוקרטית של קונגו שלא השיגו הכרעה במסגרת בית ב', כשגם המשחק בין טוניסיה לקייפ ורדה סיפק את אותה תוצאה.

זמביה - הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו 1:1

אלופת היבשת מ-2012 לא הצליחה לשמור על היתרון המוקדם שלה והסתפקה בנקודה מול האלופה מ-1974. גיבן סינגולומה כבש כבר אחרי שתי דקות בבעיטה מחוץ לרחבה עבור זמביה, אבל יאניק בולאסי, כוכבה של קריסטל פאלאס מהפרמיירליג דייק מ-15 מטרים בדקה ה-66 וקבע שוויון במשחק בו לשתי הנבחרות הייתה הזדמנות להשיג הכרעה. עמנואל אמבולה, מגן הפועל רעננה, השלים 90 דקות בהרכב זמביה, בעוד חברו אוואנס קאנגווה נכנס בדקה ה-67 במקום עמנואל מאיוקה.

טוניסיה - קייפ ורדה 1:1

גם המשחק השני בבית ב' לא הוכרע, כאשר הנשרים מקרתגו שלטו במשחק ולא הצליחו לנצח את הנבחרת עליה גברו פעמיים במוקדמות המונדיאל האחרון. מוחמד עלי מאנסר העניק יתרון מוצדק לטוניסיה עם בעיטה לרשת העליונה בדקה ה-70, אבל שמונה דקות לאחר מכן קיבלה קייפ ורדה בעיטת עונשין מ-11 מטרים והלדון השווה כדי לשמור על סטטוס-קוו בבית.

הבכורה הרשמית של אברהם גרנט: גאנה מול סנגל (שני, 18:00, יורוספורט)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully