וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה את הפועל חולון 68:79

הכתומים כבר הוליכו ב-14 הפרש בפתיחה, הקבוצה של אלעד חסין הצליחה לחזור אך נעצרה ברגעי ההכרעה ורצף של שלושה ניצחונות הגיע לסיומו. קארמייקל (16 נק', 12 ריב') בלט. דרוקר: "משחק מעורר השראה"

one

התקופה הרעה של מכבי ראשון לציון נעצרה הערב (ראשון) בבית מכבי, כשהקבוצה של שרון דרוקר קטעה רצף של שני הפסדים עם 68:79 נאה על הפועל חולון. הכתומים פתחו מצוין וברחו ל-6:20 בפתיחה, האורחת הצליחה לחזור ברבע השני, אך בדקות ההכרעה לקחו ג'קי קארמייקל וג'רי סמית' פיקוד והוליכו את ראשון לציון לניצחון חשוב. חולון נעצרת אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ובשבוע הבא מצפה לה משחק מעניין מול עירוני נס ציונה. כדי לנצח, היא תצטרך לקבל הרבה יותר מהרכזים שלה - גוני יזרעאלי (0 נקודות הערב), ג'ורדן טיילור (5) ושלומי הרוש (7).

"אני חושב שזה היה משחק של השראה, אין לי מילה אחרת לתאר את זה", אמר שרון דרוקר בסיום. "ראינו קבוצה שהגיעה אחרי הפסד קשה בנס ציונה ואתמול אמרתי להם, דבר אחד אני יודע - אתם תילחמו ותתנו את כל מה שיש לכם על המגרש. יכול להיות שהכדורים לא יכנסו ונחטיא, אבל אנחנו חזקים, יש לנו רוח ויש לנו אנרגיה ואני חושב שזה מה שהראנו. אני מאמין בשחקנים האלה, הם מיוחדים ויש להם רוח צוות וזה דבר מאוד חשוב בכדורסל. זו עונה ארוכה מאוד, יש עליות ויש ירידות אבל החבר'ה שלנו נותנים הכול על המגרש".

- שחקני מכבי ראשון לציון ג'רמיס סמית', טוני יאנגר. מגד גוזני
ניצחון חשוב. יאנגר וג'רמיס סמית'/מגד גוזני

מהלך המשחק

ארבעה משחקני החמישייה הכתומים קלעו בשלוש הדקות הראשונות, ואז נכנס אייזאה סוואן לעניינים, ועם שתי שלשות רצופות קבע 2:14 מהיר. ג'רמיס סמית' הפך את זה ל-6:20, טוני קרוקר היה היחיד שתפקד בחולון, וביחד עם אייזק רוזפלט הצליחה האורחת לנגוס מעט ביתרון. הרבע הראשון הסתיים ב-16:24 לראשון לציון, אך חסין ראה את שחקניו רצים 2:13 (ו-6:20) ברשות רוזפלט, משלימים מהפך ועולים ל-26:27. שון אוונס קבע 31:34, ולחדרי ההלבשה ירדו הקבוצות בשוויון 39:39.

את הרבע השלישי פתחה חולון בריצת 2:9 שהעלתה אותה ל-41:48, ג'רמיס סמית' ניסה להשאיר את ראשון לציון בתמונה, אך אוונס קבע 49:57, ולרבע האחרון עלתה חולוניה ביתרון 55:59. שבע דקות לסיום קבע ג'קי קארמייקל 61:63 לכתומים, ג'רי סמית' הפך את זה ל-66:73, 2:30 דקות לבאזר, קרוקר החטיא שלשה חשובה, סמית' הוסיף עוד שתיים מהקו, ומפיגור 75:66 הקבוצה של חסין כבר לא ידעה כיצד לחזור. זה נגמר ב-68:79 לראשון לציון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
גארד הפועל חולון גוני יזרעאלי. מגד גוזני
סיים ללא נקודות. גוני יזרעאלי/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: ג'קי קארמייקל 16 ו-12 ריבאונדים, ג'רמיס סמית' 15 ו-7 ריבאונדים, אייזאה סוואן 12 (3 מ-8 ל-3), טוני יאנגר 11 ו-7 ריבאונדים, שון דאוסן 9, ג'רי סמית' 9, ניצן חנוכי 7. עמית בן דוד ואיגור נסטרנקו שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל חולון: שון אוונס 17 ו-10 ריבאונדים, טוני קרוקר 15, אייזק רוזפלט 13 ו-13 ריבאונדים, דומיניק מגווייר 9, שלומי הרוש 7 ו-6 איבודים, ג'ורדן טיילור 5, שון דניאל 2. גוני יזרעאלי שותף (22 דקות) ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully