וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הפועל ת"א: השחקנים עם קורצקי, דומב יפתח עם ביטון

שחקני בית"ר מאוחדים מאחורי המאמן: "לא נתפלא אם ננצח ואז קורצקי יתפטר". דומב מפתיע ופותח גם עם חלוץ הרכש הנוסף באלדה, ביקורת על המאמן: "פשוט פאניקה" (ב', 20:55, ערוץ 1)

מחזור 18מחצית19/01/2015
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל תל אביב עם חמש נקודות בסך הכול מתוך 24 האפשריות האחרונות.

      * בארבעת המשחקים הראשונים בליגה השיגה הפועל שבע נקודות. בארבעת המשחקים הראשונים בסיבוב השני הישגה הפועל חמש נקודות.

      * הניצחון ליגה האחרון של הפועל בטדי היה כשערן זהבי ניצח את הירושלמים בתסופת הזמן וקבע דאבל להפועל בעונת 2009/10.

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      המתח בין מנחם קורצקי לאלי טביב בשיאו והמאמן עשוי לעזוב אחרי המשחק מול הפועל תל אביב, אבל עד אז מנסים בבית"ר ירושלים להרגיע את הרוחות ולדאוג שהשחקנים יתמקדו בקרב החשוב מול האדומים. "ראשית, אני רוצה להזים את השמועות מאתמול", אמר קורצקי באסיפת השחקנים. "אנחנו כצוות ואני כמאמן כאן אתכם יחד, לא אעשה דבר מבלי לעדכן אתכם. יש לנו משימה מחר, משחק חשוב למועדון ולקהל מול הפועל תל אביב. אני יודע להתמודד עם הקללות ולקחת עליי ואין לי בעיה עם זה, אבל כואב לי שמקללים אתכם וזה גורם לי לפעמים להגיב בצורה אחרת. כמו שאמרתי, אם לא אהיה פה, אתם תשמעו את זה ראשונים ממני".

      השחקנים מספרים שלפני יומיים, אחרי משחק הגביע מול הפועל אשקלון, קורצקי נשמע אחרת ואמר: "אני מאחוריכם, אני אוהב את השחקנים ואשאר כן לצדכם". מאז, הם טוענים, רואים שמשהו השתנה ומקווים שניצחון ישנה את התמונה. אחד השחקנים הוסיף: "לא נתפלא אם ננצח ואז קורצקי יגיד שסיים את תפקידו".

      בנוגע לקשר הרומני צ'יפריאן דיאק, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, נראה כי רק מחר תוכרע הסוגיה. סוכנו הרומני של דיאק, שחקן העבר הבינלאומי בוגדן מארה, אמר היום לוואלה! ספורט: "צ'יפריאן רוצה לעבור לירושלים ואפשר לסגור את הפערים הקטנים שנשארו. הבעיה היא מול קלוז' ואנחנו מאמינים שמחר נוכל לפתור את זה והוא יצטרף. נהיה חכמים יותר מחר, כולם רוצים שזה יסתדר".

      בצד המקצועי, זאב חיימוביץ' כשיר וצפוי לפתוח לצד ססאר ארסו במרכז ההגנה, כשבמרכז השדה אופיר קריאף וחנן ממן יצטרפו לקלאודמיר. ישנה התלבטות כרגע בין עומר אצילי לשלומי אזולאי, שמחלים מפציעה ואולי יתחיל על הספסל.

      מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
      השחקנים לצדו, והקהל? מנחם קורצקי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      הפועל תל אביב סיימה את הכנותיה לקראת בית"ר ירושלים. אם היה נראה כי המאמן אסי דומב ייתן קצת יותר זמן לשחקני הרכש להתאקלם, אז מסתבר שככבר באימון המסכם תרגל המאמן את דודו ביטון ואמידו באלדה בהרכב הקבוצה. השניים צפויים לפתוח במקומם של שובל גוזלן ששוחרר ביום ראשון מהקבוצה ושלומי אזולאי המאכזב. שחקני הקבוצה לא ממש אהבו את השינויים שהמאמן מתכנן, ואחד מהם אמר אחרי האימון: "מה זה משדר לשחקנים אם שני שחקנים חדשים שלא מכירים את הקבוצה ולא בכושר משחק כבר פותחים בהרכב? פשוט פאניקה לא ברורה. עכשיו ברור לכולם שאסי לא ממש האמין בשחקנים שהחתימו בקיץ".

      מלבד השינויים הללו, גם סארי פלאח שריצה את הרחקתו מול ראשון לציון צפוי לחזור להרכב. דומב ימשיך במרכז המגרש עם רמזי ספורי וישראל זגורי לצידו של שי אבוטבול במקומו של לוקאס סאשה. ליאור לוי ימשיך גם להיעדר. "אם לא נשפר את משחק ההגנה שלנו אין סיכוי שנצליח להוציא בטדי נקודות", אמרו בקבוצה.

      המערכת האדומה לחוצה מאוד, ורק ניצחון יחזיר את האופטימיות למועדון. לא מעט לחצים מופעלים על חיים רמון לפטר את אסי דומב במקרה של הפסד, אך מהלך כזה ידרוש עוד סכומי כסף נוספים שאין למועדון כרגע. נראה שכרגע אין כונה לפטר את המאמן, אך הדברים יכולים להשתנות בכל רגע נתון ובכל משחק. עוד נראה שגורלם של דומב ומנהל המקצועי איל ברקוביץ קשור יחדיו, ולכן גם במקרה של הפסד המערכת האדומה נכון לעכשיו לא צפויה לעבור זעזוע.

      ממשטרת ירושלים נמסר כי אוהדי הפועל תל אביב מתבקשים להחנות את כלי רכבם בחניון גן החיות התנ"כי ומשם ייצאו שאטלים לטדי ובחזרה בסיום המשחק. כמו כן, הקבוצה בשיתוף fanzone ורכבת ישראל יוציאו רכבת מיוחדת מתחנת תל אביב סבידור לתחנת מלחה ירושלים הלוך חזור במחיר 40 שקלים בלבד.

      דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. מאיה דובינר, הפועל תל אביב, מערכת וואלה! NEWS
      עוד לא התאקלם וכבר פותח. ביטון/מערכת וואלה! NEWS, מאיה דובינר, הפועל תל אביב

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: הקהל

      אם במצב הזה של הקבוצה, כשהשחקנים מנסים להתאחד סביב המאמן, הקהל יביע תמיכה - בית"ר יכולה להתפוצץ כי היא איכותית יותר מיריבתה. אם הקהל יילך נגד הקבוצה וילחיץ את השחקנים, זה יכול להיות רגע הקריסה של המועדון, ללא קשר לשאלת המשך דרכו של קורצקי.

      הפועל תל אביב: שי אבוטבול

      כקשר האחורי היחידי על המגרש בצד האדום, הקפטן יצטרך להיות בשיאו כדי להחזיק את מרכז השדה מול האגרסיביות של בית"ר.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: איתן שמואלביץ'
      אצטדיון: טדי
      קהל: 23000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully