וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: "אם נצרף שחקן אחד שישדרג אותנו זה יהיה הישג"

8.1.2015 / 9:28

במועדון מתכוננים לאשדוד ובמקביל עובדים סביב השעון לחפש חיזוק, אך ריאליים ביחס לשוק: "אין מציאות בינואר. מאוד משמעותי לפגוע בול". הצעה כספית תוגש לקאמרה, צ'יפריאן דיאק מועמד

one

בבית"ר ירושלים מתכוננים למשחק נגד מ.ס אשדוד בשבת הקרובה מתוך אמונה שמדובר במשחק שיכול לקבע את מקומה של הקבוצה בפלייאוף העליון, ולהביא לבריחה של 4-5 נקודות מהמתמודדות על מקום בשישייה הראשונה. בצוות המקצועי חזרו ואמרו אתמול כי בליגה כל כך צפופה בריחה של 4-5 נקודות היא משמעותית ויכולה לשנות את כל התמונה.

החשש המקצועי של בית"ר הוא מההיעדרות של קלאודמיר פראיירה. במשבצת של הברזילאי כשחקן אחרון בקישור האחורי, אין שחקן שזהו תפקידו הטבעי ולכן המאמן מחפש פתרונות. אתמול באימון תורגל שלומי אזולאי לצידו של אופיר קריאף כאשר חנן ממן תורגל מקדימה אך לא מדובר עדיין בהחלטה סופית. בקיץ המחשבה הייתה כי מור שקד יוכל לתת דקות בעמדה זאת אך הוא יצא מהרוטציה והצוות המקצועי מעדיפים את השחקנים ה"חמים" יותר.

בנוגע לשחקני רכש, הכול עדיין תקוע. בבית"ר מכוונים לגזרת הזרים אך כרגע נראה כי הפערים הכספיים עם מספר מועמדים גדולים ואלי טביב יצטרך להגיש הצעות משופרות משמעותית כבר בשבוע הבא אם יש רצון לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית. כפי שפורסם ב"וואלה ספורט", בבית"ר בודקים את האפשרות לצרף את החלוץ הנורבגי של אוסטריה וינה, אולה קמארה, אך גם כאן השחקן זוכה למספר הצעות נוספות ולא ימתין לבית"ר יותר מדי.

קלאודימיר שחקן בית"ר ירושלים מול גידי קניוק מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
אין לו תחליף בקישור האחורי, קורצקי מחפש פתרון. קלאודימיר/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף שבבית"ר בוחנים את צירופו הוא קשר ראפיד בוקרשט צ'יפריאן דיאק. הקשר בן ה-28 רשם בעברו 11 הופעות בנבחרת רומניה. גם במקרה של דיאק דרישות השכר שלו כרגע גבוהות יחסית ואלי טביב יצטרך לקבל החלטה מהירה בעניין. גם בנוגע למתאוש זכארה נראה כי גורניק ז'אבז'ה תעדיף למכור אותו ולא להשאילו עם אופציה לעונה נוספת, מה שמפחית את הסיכויים שיגיע לבית"ר.

בבית"ר אמרו אתמול כי "בכסף שיש לנו נשמח גם אם יגיע שחקן אחד משמעותי. אין מציאות בינואר ואנחנו חייבים לפני הכל למצוא את השחקן האחד שיצטרך ויוכל לשדרג אותנו, זה מאוד משמעותי לפגוע בול כי גם זרקו קוראץ' הלך ואנחנו עם סגל קצר יחסית בחלק הקדמי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בית וגן בירושלים במהלך הסערה, 7.1.2015. טלי מאייר
מגרש האימונים המושלג של בית"ר בבית וגן/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully