וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה לנצח, מארסיי רק נקודה מליון

האלופה עבדה קשה בבית וניצחה 2:4 את אוויאן כדי לעלות למקום השלישי. השנייה בטבלה גברה 1:2 על גנגאן וצימקה בחזרה את הפער מהמוליכה ליון. סנט אטיין הרביעית סיימה ב-0:0 מול ראן

דויד לואיז שחקן פריס סן ז'רמן. AP
אפשר להסדיר נשימה. דויד לואיז/AP

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחונות של פריס סן ז'רמן ומארסיי. האלופה עשתה את שלה עם 2:4 ביתי על אוויאן אחרי לא מעט דפיקות לב, בעוד מארסיי גברה בקושי 1:2 על גנגאן ושבה למקום השני, מרחק נקודה מליון. סנט אטיין הסתפקה ב-0:0 בחוץ מול ראן ונותרה רביעית.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) מול אדריאן תומאסון שחקן אוויאן. רויטרס
משחק שקול, למרות הבדלי הגבהים. זלאטן איברהימוביץ' מול אדריאן תומאסון/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אוויאן 2:4

אחרי נקודה אחת מסכנה בשלושת מחזורי הליגה הקודמים, לורן בלאן יכול להסדיר נשימה. וזה שוב לא היה קל. פריס סן ז'רמן הסתבכה בבית מול קבוצת התחתית של אוויאן, אך ידעה לחזור מפיגור עוד במחצית הראשונה ולהשיג ניצחון שצימק את הפער מליון המוליכה לארבע נקודות. סדריק ברבוסה בן ה-38 הפתיע את האלופה עם בעיטה מ-16 מטרים לרשת של סלבטורה סיריגו בדקה ה-14, אלא שבדקה ה-30 הוא כשל בשמירה בכדור קרן ודויד לואיז נגח מעליו את שער הליגה הראשון שלו העונה.

שמונה דקות לאחר מכן, עוד מצב נייח לפ.ס.ז', כשהפעם זלאטן איברהימוביץ' לא הצליח לסדר מצב והכדור הגיע למרקו וראטי שבעט פנימה וחגג שער ליגה ראשון על אדמת צרפת, בעונתו השלישית בפ.ס.ז' (אחרי 5,014 דקות משחק). שני הכובשים, אגב, מצאו את הרשת רק פעם אחת קודם לכן, ובאותו משחק - 2:3 על ברצלונה בליגת האלופות. אוויאן חזרה בזכות שער עצמי מביך בדקה ה-63 של גרגורי ואן דר וי, שנגח כדור שעבר בין רגליו של סיריגו, אבל חאבייר פסטורה הציל את המצב עם בעיטה בנגיעה אל הרשת לאחר הכנה של לוקאס מורה בדקה ה-74. זלאטן לפחות בישל לאדינסון קבאני המחליף שער קל שסגר עניין בדקה ה-89.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אנדרה פייר ג'יניאק שחקן מארסיי מול מוסטפה דיאלו שחקן גנגאן. AP
לא היה קל. אנדרה פייר ג'יניאק מול מוסטפה דיאלו/AP

מארסיי - גנגאן 1:2

כמו פריס סן ז'רמן, גם מארסיי עבדה קשה לפני שזכתה בניצחון ראשון לשנת 2015. יונאס לוסל מנע מאנדרה פייר ג'יניאק וחבריו לכבוש, ומחזיקת הגביע הציגה מערך הגנתי צפוף שתסכל את שחקניו של מרסלו ביילסה, אבל בסופו של דבר הקרח נשבר בדקה ה-84. בריס ג'ה ג'ג'ה הגביה מצד שמאל, בנגמ'ין מנדי נעצר בקושי על ידי לוסל והקשר המחליף מריו למינה נגח ממטר פנימה וחגג שער שני העונה. אנדרה פייר ג'יניאק, שכבש את שער הניצחון לרשת גנגאן בסיבוב הקודם, העלה את מאזנו ל-13 שערים עם נגיחה מדויקת בדקה ה-89, כשקלודיו בובו צימק בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה לאחר שרוד פאני גרם לפנדל והורחק.

ראן - סנט אטיין 0:0

אחרי שרצף הדקות שלו ללא ספיגה נעצר במחזור הקודם על 702 לאחר שנכנע לשער עצמי מצמק של רנו קוהאד, שוער סנט אטיין סטפן רופייה החל לספור מחדש עם תיקו מאופס של קבוצתו בראן, שלא ניצחה מאז תחילת דצמבר. המשחק החלש הותיר את סנט אטיין במקום הרביעי עם 40 נקודות, חמש פחות מליון הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully