וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אוהדי צ'רלטון תוקפים את המנהלת על רקע מינויו של גיא לוזון

אוהדי האדיקס ממשיכים למחות נגד מינויו של הישראלי "חסר הניסיון והבלתי מוכר", והביעו את זעמם בפני קתרין מר לאחר ה-5:0 לווטפורד. באנגליה טוענים: "גם השחקנים הופתעו מהמינוי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באנגליה עדיין תוהים על "המינוי התמוה". לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאז מינויו של גיא לוזון למאמן צ'רלטון, אוהדי האדיקס רועשים וגועשים ברשתות החברתיות. האוהדים ציפו לשם מוכר ומנוסה יותר בכדורגל האנגלי ונאלצו לאכול את הכובע, אך נראה שהם לא מוותרים על הזכות להביע את דעתם. בסוף השבוע האחרון הם מצאו הזדמנות טובה לנגח את המנהלת הצעירה של הקבוצה קתרין מר, שנקלעה לסצנה לא נעימה עמם בתחנת הרכבת.

מיד אחרי התבוסה 5:0 לווטפורד, עדיין ללא המאמן מאחורי הקווים, אחד האוהדים תקף אותה על רקע מינויו של המאמן. בוידאו המצורף למטה ניתן לראות אותה מגנה על ההחלטה של צ'רלטון למנותו. באנגליה מדווחים כי גם השחקנים הביעו פליאה השבוע מהמינוי המפתיע.

במסיבת העיתונאים בה הוצג לוזון בשבוע שעבר מר התייחסה לדיווחים על כך שלוזון היה המועמד הבלעדי לתפקיד וטענה: "הוא לא האדם היחיד שרואיין למשרת המאמן. בחרנו במישהו שאנחנו יודעים שיש לו את האיכויות המתאימות".

מר הכחישה כי לוזון מונה כ"הנחתה" של הבעלים, והפתיעה כשאמרה כי "הוא יכול להיות האלכס פרגוסון שלנו". מר הוסיפה ש"לוזון הגיע לכאן בזכות עצמו, וחשוב להדגיש את זה. יש אנשים שאומרים שחסר לו נסיון בכדורגל האנגלי, אבל יש לנו מספיק נסיון. גיא הוא התאמה מושלמת למה שאנחנו מחפשים".

צפו במנהלת צ'רלטון מותקפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully