וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה את ורונה 0:4, הפער צמח ל-5 נק'

האלופה לא ריחמה על ורונה וכבשה מולה 10 שערים תוך שלושה ימים. פוגבה, טבס (צמד) ופריירה הגדילו את היתרון בפסגה בסיום הסיבוב. נאפולי שלישית אחרי 0:1 על לאציו, הפסד מביך למילאן

פול פוגבה שחקן יובנטוס חוגג (במרכז). AP
ממשיכים לרקוד. פול פוגבה והחברים/AP

הסיבוב הראשון בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם משחקה של יובנטוס, שהגדילה את יתרונה בפסגה לחמש נקודות אחרי 0:4 קליל על ורונה, לרשתה כבשה שישייה בגביע לפני שלושה ימים. נאפולי עלתה למקום השלישי עם ניצחון 0:1 באולימפיקו על לאציו, בעוד מילאן המאכזבת הפסידה בסן סירו 1:0 לאטאלנטה.

קרלוס טבס שחקן יובנטוס כובש. AP
ברח גם בטבלת המבקיעים. קרלוס טבס כובש/AP

יובנטוס - ורונה 0:4

שלושה ימים אחרי שהנחיתה עליה שישייה בגביע, האלופה הסתפקה ברביעייה והביסה שוב את ורונה. שחקניו של מסימיליאנו אלגרי לא הותירו סיכוי לאורחים, כשכבר אחרי שלוש דקות פול פוגבה נזקק לשלוש ניסיונות לפני שהצליח לפגוע בכדור ולשים אותו ברשת. שער חמישי העונה לצרפתי. קרלוס טבס ירה את השני בדקה השביעית ואז בעיקר החמיץ, עד שרוברטו פריירה הארגנטינאי נהנה מאסיסט של ג'ורג'ו קייליני בדקה ה-66 וחגג שער ליגה ראשון ושער שני תוך שלושה ימים לרשת ורונה. טבס השלים צמד מזווית אלכסונית בדקה ה-74 והעלה את מאזנו כמלך שערי הליגה ל-13 כיבושים. סימונה פפה נכנס כמחליף וזכה לתשואות לאחר שהתגבר על פציעה ארוכה. הפער בפסגה צמח לחמש נקודות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן נאפולי, גונסאלו היגואין. GettyImages
כדור חד לרשת. היגואין/GettyImages

לאציו - נאפולי 1:0

ניצחון יקר ובעיקר יוקרתי לפרטנופי בבירת איטליה. גונסאלו היגואין כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-18, עם בעיטה חדה וחזקה לרשת הגבוהה. השוער המארח אטריט ברישה היה יכול לעשות יותר, אבל לא סגר טוב את הפינה ונכנע. קבאנדה היה יכול להשוות בהמשך, אבל החמיץ ובסיום שלוש נקודות לנאפולי. בזכות הניצחון, רפא בניטס ושחקניו עלו למקום השלישי והורידו את לאציו למקום הרביעי.

שחקן אטאלנטה חרמן דניס חוגג שער. AP
מילאן שוב חטפה. דניס חוגג בסן סירו/AP

מילאן - אטאלנטה 1:0

הרוסונרי ממשיכים לאכזב ולהידרדר, ורשמו הפסד שני בסן סירו ושני בארבעת משחקיםהם האחרונים. בדקה ה-33 קיבל חרמן דניס כדור ברחבה והמשיך תוך כדי תנועה בבעיטה שטוחה פנימה וקבע 0:1 לאטאלנטה. מילאן חיפשה את שער השוויון, אך אל שעראווי, מנז וצ'רצ'י לא הצליחו להרשית.

פארמה - סמפדוריה 2:0

האורחת מגנואה רשמה ניצחון שני רצוף, והיא צמודה לצמרת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הסכר נפרץ בדקה ה-54 כשמהלך קבוצתי יפה נגמר בכדור רוחב מאגף שמאל, אותו המשיך פנימה גונסאלו ברחסיו, וסמפדוריה עלתה ל-0:1. בדקה ה-70 רוברטו סוריאנו המשיך פנימה כדור שפגע בקורה וקבע 0:2 לסמפדוריה.

קייבו - פיורנטינה 2:1

ניצחון דרמטי לוויולה, שממשיכים במגמה החיובית שלהם, רשמו ניצחון שני ברציפות וחמישי בשמונת משחקיהם האחרונים. בדקה ה-36 גונסאלו רודריגס דחק מקרוב ועלה את פיורנטינה ל-0:1. בדקה ה-72 סרג'יו פליסייר השווה ל-1:1, וכשהיה נראה ששתי הקבוצות יחלקו בנקודות, קומה בבקאר כבש לפיורנטינה וקבע 1:2.

שחקני פיורנטינה חוגגים שער. AP
ניצחון דרמטי בוורונה. שחקני פיורנטינה חוגגים/AP

צ'זנה - טורינו 3:2
לצ'זנה: פרנקו בריינצה (43 ו-85 בפנדלים). לטורינו: מרקו בנאסי (20), פאביו קוואליארלה (22), מקסי לופס (87)

גנואה - ססואולו 3:3
לגנואה: יאגו פאלקה (25), יאניס פטפצידיס (53 ו-90). לססואולו: דומניקו ברארדי (19 ו-69), סימונה מיסירולי (50)

אודינזה - קליארי 2:2
לאודינזה: אלאן (55), סיריל תרו (56). לקליארי: ז'ואאו פדרו (39), דנילו אבלאר (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully