וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של מכבי חיפה: סגירת היציע ל-3 משחקים וקנס כספי

הירוקים יצאו בזול לאחר שהורשעו בהתפרעות אוהדים במשחק ההפסד למכבי תל אביב לפני שבוע. עונש הרדיוס שעמד נגדם לא הופעל ובמקום, היציע הצפוני ייסגר והקבוצה תיקנס ב-30 אלף ש"ח

one

בין הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פרסם היום (ראשון) את החלטתו בנוגע למכבי חיפה, לאחר שזו הואשמה בשלושה סעיפים: פגיעה על ידי אוהדים, התפרצות לשדה המשחק והתפרעות אוהדים בנסיבות מחמירות, לאחר המשחק בו הפסידה 1:0 בבית למכבי תל אביב ביום ראשון החולף.

העונש אותו ספגו הירוקים היה סגירת היציע הצפוני באצטדיונם הביתי לשלושה משחקים, 30 אלף ש"ח קנס ושני משחקי רדיוס על תנאי לשנה בכל הרשעה חוזרת בהתפרעות אוהדים ו/או פגיעה על ידי אוהדים. חיפה, לשמחתה, לא ספגה עונש רדיוס למרות שהיה נגדה עונש כזה על תנאי. נציג חיפה ביקש מהדיין ישראל שמעוני להימנע מהפעלת הרדיוס והדיין קיבל את בקשתו. שמעוני ציין כי המאמצים שעושה המועדון לאיתור העבריינים בקהל ראויים לשבח ולכן הקל בעונשה.

הקבוצה תרצה את העונש החל מהמחזור ה-20, אז תארח את מכבי פתח תקוה. לאחר מכן יימשך העונש במשחקים מול מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה. במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל באר שבע ובמשחק הגביע באמצע השבוע נגד הפועל קרית שמונה היציע הצפוני יישאר פתוח.

כתב האישום נגד חיפה הוגש על יסוד דו"חות השופט והמשקיף, שציינו את שורת האירועים הארוכה במהלך המשחק בה היו מעורבים האוהדים הירוקים. האירועים הללו כללו בין היתר השלכת שקיות טרופית ומוטות דגלים אל שדה המשחק. כמו כן, על פי השופט, גם מצתים ומטבעות הושלכו ומטבע אחת אף פגעה בשופט הרחבה. בנוסף לכל אלה, אוהד של חיפה נכנס לאזור המגרש בדקה ה-75 ונתפס על ידי כוח המאבטחים.

ערן זהבי עם אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
יצאו בזול. אוהדי מכבי חיפה משליכים דברים על ערן זהבי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully