וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממשלה אישרה: 4.4 מיליון שקל לאירוח אליפות אירופה בכדורגל נשים עד גיל 19

הממשלה אישרה פה אחד הבוקר (ראשון) את הצעת המחליטים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושרת הספורט, לימור לבנת, להקצות 4.4 מיליון שקל לאירוח טורניר אליפות אירופה 2015 בכדורגל נשים עד גיל 19, אשר יתקיים בחודש יולי.

ישראל תארח לראשונה טורניר זה, השני בחשיבותו באירופה, ותשתתפנה בו שבע מהנבחרות הלאומיות עד גיל 19 הטובות באירופה, בנוסף לישראל המארחת.

שרת הספורט, לימור לבנת, אמרה לאחר אישור הממשלה: "אני מברכת על החלטת אופ"א לקיים את הטורניר בישראל, הנחשב לטורניר נבחרות הנשים השני בחשיבותו באירופה. לצד תרומתו הספורטיבית, התיירותית, וההסברתית לישראל, קיומו של הטורניר בארץ עולה בקנה אחד עם מדיניותו של משרד הספורט לקדם את ספורט הנשים בישראל, הן בהקצאת תקציבים, והן בעידוד ילדות ונערות לקחת חלק פעיל בפעילות ספורטיבית והגברת המודעות לנושא חשוב זה".

יו"ר ההתאחדות, עופר עיני: "אני רוצה להודות לשרת הספורט, לימור לבנת, לראש הממשלה בנימין נתניהו ולכל מי שהצביע בעד העברת הסכום הנחוץ לטובת אירוח טורניר הגמר היוקרתי בישראל. זאת הזדמנות מצוינת עבור מדינת ישראל, החברה הישראלית וההתאחדות לכדורגל להמשיך ולקדם את כדורגל הנשים בארץ. יש לנו מספיק זמן כדי להבטיח שאירוח הטורניר יביא כבוד רב למדינה, וישיא תרומה משמעותית לקידום הענף. אני רוצה להודות גם לראשי אופ"א, שהשאירו את ההחלטה על אירוח הטורניר בידינו, ומשוכנע כי האמון שנתנו בהתאחדות ובכדורגל הישראלי יתברר, שוב, כמוצדק. לחגיגה הזאת נדרשים שותפות ושותפים לדרך, כדי שהנבחרת שלנו תהנה מדחיפה מוראלית גדולה, שתחבור להתקדמות המקצועית המרשימה בשנתיים האחרונות".

מאמן הנבחרת, גיא עזורי: "זאת הבשורה הטובה ביותר לה היינו יכולים לקוות. חשוב לנו לשחק כאן, מול קהל ביתי חם ותומך, וזה בהחלט משהו שיתרום רבות לשחקניות הצעירות ולצוות המקצועי. הקמת האקדמיה לראשונה בישראל, העבודה במסגרתה, ההשקעה העצומה וההתקדמות הגדולה, יזכו עתה לבמה הראויה. זאת אחת הפסגות המרשימות ביותר אליהן הצליח כדורגל הנשים שלנו להעפיל, אבל באותה נשימה חשוב להבין שיש עוד הרבה לאן להתקדם ולאן לשאוף. אני משוכנע כי הקהל הישראלי, בנות ובנים, נשים וגברים, יצטרף לחגיגה הגדולה ויסדר לכדורגל ולמדינה גלויה נפלאה לפחות כמו יורו 2013".

גיא עזורי. קובי אליהו
"בשורה נהדרת". גיא עזורי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully