וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הגולף נחטף בהוואי, הוכה, נשדד ונזרק באמצע הרחוב

מקרה מטורף ומפחיד עבר במהלך אליפות הוואי הפתוחה על רוברט אלנבי, אחד הגולפאים המפורסמים בסבב: "לא חשבתי שאשרוד. הומלסית מצאה אותי ואיש צבא לשעבר עזר לי לחזור למלון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרה מפחיד. אלנבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוברט אלנבי הוא גולפאי אוסטרלי מפורסם, שזכה בעברו בארבעה טורנירים במסגרת סבב ה-PGA ובסך הכול, ב-22 תחרויות. הוא גם גרף 27 מיליון דולר לאורך הקריירה. בסוף השבוע האחרון הוא התחרה באליפות הוואי הפתוחה ולא הצליח להעפיל לשלב השני של הטורניר.

בצר לו, אלנבי החליט לבלות בבר מקומי בהונלולו, בירת הוואי, את הלילה האחרון שלו במדינת האיים, לפני החזרה הביתה. אלא ששם החל הסיוט הגדול שלו.

אלנבי שהה בבר עם ה"קאדי" (נושא הכלים) שלו ועם חבר, אך בשלב מסוים נפרד מהם. לפתע, בסביבות השעה 23:00, הוא נחטף על ידי אלמונים. אלנבי הוכנס לתא מטען של מכונית והחוטפים נסעו איתו שישה וחצי מייל. בסופו של דבר, הם הגיעו איתו לפארק מקומי, שדדו אותו מכל מה שהיה עליו, ארנק, טלפון, שעון וכו' והשאירו אותו שם מדמם וחבול. אזרח ותיק, בוגר צבא ארצות הברית, שעבר במקרה במקום בשעת הלילה המאוחרת הזו, מצא את אלנבי שרוע על הקרקע והעניק לו עזרה.

"לא חשבתי שאני אשרוד", סיפר הגולפאי ההמום, "אחרי ששילמנו את החשבון, אני והחבר שבילה איתי נפרדנו. הוא הלך לשירותים והדבר הבא שאני זוכר זה את עצמי זרוק בפארק, רחוק מאוד מהבר. הומלסית שעברה שם במקום סיפרה לי שהיא ראתה כמה אנשים עוצרים בצד וזורקים אותי מהאוטו. את החבלה מעל העין קיבלתי מהנפילה על המדרכה אחרי שהשליכו אותי".

אלנבי המשיך: "האזרח שמצא אותי הכניס אותי למונית ושילם עליה, כדי שאוכל לחזור למלון ולטלפן למשטרה משם. יש לי את הפרטים שלו. אצור איתו קשר בהקדם. יש למשטרה כמה קווי חקירה ואני בטוח שהאנשים שעשו לי את זה יימצאו. ה-FBI מעורב והם הכי טובים שיש. מארגני הטורניר היו נהדרים והם יבדקו את העניין עד תום". המשטרה מצדה, הודיעה כי היא בוחנת את מצלמות האבטחה מהר.

צפו בדיווח מתוך ערוץ הגולף:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully