וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תומר חמד הוא החלוץ בכושר הטוב ביותר בליגה הספרדית"

הישראלי כבש עוד צמד ולמעשה את כל חמשת שערי הליגה האחרונים של אלמריה, עקף את חיים רביבו וסחט מחמאות גדולות בספרד. ומה השינוי הגדול שחל בחמד מאז שהגיע המאמן החדש?

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
החלוץ הכי חם בליגה הספרדית. חמד/GettyImages

תומר חמד ממשיך בכושר המסחרר שלו. החלוץ הישראלי כבש אתמול צמד והחזיר פעמיים את אלמריה מפיגור במסטאייה מול ולנסיה במחצית הראשונה. בסופו של דבר, העטלפים נהנו משער ניצחון של אלברו נגרדו בדקות הסיום וניצחו 2:3, אבל מבחינתו האישית של חמד, החזרה לכושר המצוין אחרי הפציעה הקשה היא משמחת מאוד.

חמד כבש את כל חמשת שערי הליגה האחרונים של אלמריה, שניים נגד מלאגה, אחד מול חטאפה, שניים נגד ולנסיה. עם השערים של אתמול הוא עקף את חיים רביבו והפך לכובש הישראלי המצטיין בתולדות הליגה הספרדית.

ב"מארקה" היללו את החלוץ הישראלי. בסקר של האתר לגבי ה-MVP של המשחק, חמד זכה ל-35 אחוזי בחירה, כמו פארחו במקום הראשון ולפני אלברו נגרדו.

בעיתון גם נכתב: "עוד צמד לחלוץ שנמצא בכושר הכי טוב בליגה הספרדית כרגע. אף אחד לא כבש יותר מהחלוץ של אלמריה בארבעת המחזורים האחרונים. יש לו חמישה שערים בהם ורק גריזמן יוכל להשיג אותו או לעקוף אותו בסיום המחזור. חמישה מששת השערים של חמד העונה הגיעו אחרי חילופי המאמנים, מאז שחואן איגנסיו מרטינס הגיע לקבוצה".

באתר "לה ווס דה אלמריה" נכתב: "חמד הופך לגולר הגדול. אחד הדברים הטובים שקרו מאז הגעתו של מרטינס לקבוצה היה השינוי המצוין בתומר חמד. קודם הוא הגיע באיחור לכדורים, המגנים תמיד הקדימו אותו. עכשיו הוא תמיד נמצא בעמדה הנכונה, מחפש את השטח הפנוי. היכולת שלו ספקטקולרית לאחרונה. הוא מלך שערי הקבוצה עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully