וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו רוצה את ערן לוי, רוני לוי יעמוד על הקווים מול סכנין?

18.1.2015 / 9:20

שלומי דורה אמר: "אם יתאפשר מבחינה כספית ואם ערן ישוחרר מנתניה, אשמח לצרף אותו". הבעלים אלי שגב העביר 400 אלף שקל בתקווה שהחוזה של המאמן יעבור בבקרה לפני המשחק ביום שני

one

מאמן מכבי נתניה החדש, רוני לוי, המשיך בסוף השבוע לקיים שיחות אישיות עם שחקני הקבוצה. המאמן שוחח עם הקפטן ערן לוי כבר ביום חמישי ונראה כי היחסים ביניהם שקטים. מי שמחכה לשחקן הוא מאמן הפועל עכו, שלומי דורה, שאמר בסיום המשחק מול מכבי תל אביב בפירוש: "אם יתאפשר מבחינה כספית ואם ערן ישוחרר מנתניה, אשמח לצרף אותו".

כאשר נאמר לדורה שכל שחקני נתניה מועמדים לשחרור לאור מצבה הכספי הקשה של הקבוצה, הוא השיב: "אני עוד לא יודע את הדברים האלה ולא שמעתי עליהם. אולי זה היה עד הימים האחרונים, כי עכשיו הגיע מאמן חדש. רוני לוי הוא לא עוד מאמן בכדורגל הישראלי, הוא פיגורה ואני לא חושב שהוא ישחרר שחקנים בקלות. אם הוא יסכים לשחרר את ערן ונוכל לעמוד בעלויות שלו, אשמח מאוד כי ערן הוא שחקן של מספרים, שחקן שמנווט את המשחק, לוקח את המשחק אליו והוא יכול לעזור לנו בגדול".

שחקן מכבי נתניה, ערן לוי. קובי אליהו
לאן מועדות פניו של ערן לוי/קובי אליהו

בנתניה עסוקים בינתיים במשחק החוץ מחר (שני) מול בני סכנין ובניסיונות להעביר את חוזהו של המאמן רוני לוי ברשות לבקרת תקציבים, על מנת שיוכל לעמוד על הקווים. התשובה מהבקרה תגיע היום, זאת לאחר שביום שישי העביר הבעלים אלי שגב 400 אלף שקל, גם כדי שניתן יהיה להעביר את חוזהו של המאמן. לוי רוצה כעוזרו את רונן גבאי, אבל במכבי יפו לא ממהרים לשחררו ויש כאלה במועדון היפואי מליגה א' שיכעסו אם הוא יבקש לעזוב כעת.

בכל האימונים שהעביר עד כה מקפיד לוי על סימני ההיכר שלו כמאמן ובראשם משמעת טקטית ותיאום במשחק ההגנה. הוא הקרין לשחקנים קטעי וידיאו ממשחקים של קבוצות איטלקיות בתקווה שהם יקבלו השראה מההגנות החזקות בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully