וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק תיקו לרומא מול פאלרמו, אינטר סיימה ב-0:0 מול אמפולי

סגנית האלופה סיימה ב-1:1 בסיציליה ופספסה הזדמנות להיצמד ליובנטוס בפסגה. דיבאלה כבש מוקדם (2), דסטרו השווה (54). שאקירי ערך בכורה באינטר, שממשיכה לאכזב

ג'רדאן שאקירי שחקן אינטר. AP
משחק ראשון בליגה האיטלקית. ג'רדאן שאקירי/AP

המחזור ה-19 יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים ובשורה ליובנטוס. רומא איבדה שתי נקודות יקרות עם 1:1 בסיציליה מול פאלרמו והאלופה תוכל לפתוח על פניה פער בפסגה אם תנצח את ורונה ביום ראשון. עוד קודם לכן, אמפולי ואינטר פתחו את המחזור עם 0:0 שהותיר את הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני במרכז הטבלה.

מתיאה דסטרו שחקן רומא חוגג. רויטרס
הציל את רומא מהפסד. דסטרו חוגג/רויטרס

פאלרמו - רומא 1:1

אחרי ה-2:2 בדרבי הגדול מול לאציו, רומא קיוותה לחזור למסלול הניצחונות ולהשתוות ליובנטוס בפסגה, אך פגשה יריבה עיקשת וביתית שהפסידה רק פעם אחת העונה במגרשה והשיגה שוויון מוצדק. המארחים עלו ליתרון כבר אחרי שתי דקות. דוידה אסטורי הבלם מסר כדור היישר לפרנקו ואסקס שמצא את פאולו דיבאלה חברו הארגנטינאי וזה בעט מקרוב פנימה. רומא חיפשה את השוויון ומצאה אותו בדקה ה-54 מרגליו של מתיאה דסטרו שדחק מקרוב פנימה אחרי הרמה של קווין סטרוטמן. יובנטוס תוכל להגדיל לחמש נקודות את הפער מרומא בפסגה אם תנצח מחר את ורונה, פאלרמו נותרה במקום העשירי.

אמפולי - אינטר 0:0

ג'רדאן שאקירי ערך את הבכורה במדים (הלבנים הפעם) של הנראזורי, שחילצו נקודה במגרשה של אמפולי הודות ליום מצוין של סמיר הנדנוביץ' בין הקורות. השוער הסלובני מנע שערים מאלסייד היסאי ומנואל פוצ'ארלי, ולקראת הסיום עצר גם את פיוטר זיילינסקי. שאקירי החליף את לוקאס פודולסקי בדקה ה-74 ולא הצליח להביא לשינוי, כשבעיטה יחידה שלו נבלמה בגופו של דניאלה רוגאני. אמפולי ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים, אם כי בחמישה מהם סיימה בתיקו. אינטר פספסה הזדמנות להתקדם למקום השישי ונותרה תשיעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully