וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה 2015: ניצחון לגאבון, תיקו בין גינאה המשוונית לקונגו

אובמיאנג ואבונה סידרו לגאבון 0:2 על בורקינה פאסו. הנבחרת המארחת ספגה שוויון מאוחר (87) ב-1:1 המאכזב. אנסואה התכבד בשער הראשון של הטורניר, אבל ביפומה איזן

שחקני נבחרת גינאה המשוונית חוגגים. רויטרס
התחיל טוב, הסתיים פחות טוב. שחקני גינאה המשוונית/רויטרס

אליפות אפריקה 2015 יצאה הערב (שבת) לדרך עם משחקה של המארחת גינאה המשוונית, שספגה שוויון ומאוחר ופתחה את בית א' עם 1:1 מול קונגו. במשחק נוסף שנערך באותו בית ניצחה גאבון 0:2 את בורקינה פאסו.

אוהדים בכניסה למשחק הפתיחה של אליפות אפריקה, גינאה המשוונית. רויטרס
דוחק בכניסה למשחק הפתיחה/רויטרס

גינאה המשוונית - קונגו 1:1

הנבחרת המארחת, שהודחה מהמוקדמות לאחר שיתוף שחקן שלא כחוק ונכניסה לטורניר רק בגלל סירובה של מרוקו לארח, יכולה לחוש מאוכזבת לאחר ששמטה ניצחון שכבר היה בידיה. אמיליו אנסואה, אקס מאיורקה וקפטן גינאה המשוונית, שבמוקדמות מונדיאל 2014 שותף שלא כחוק, התכבד בשער הראשון של הטורניר בדקה ה-16, אחרי אסיסט של קיקה סנו. אנסואה כבש שער נוסף שנפסל (שלא בצדק) ובדקה -87 קונגו השיגה את השוויון הודות לשער של תייבי ביפומה, שחקנה של אלמריה שבעט בין רגליו של פליפה אובונו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פייר אמריק אובמיאנג שחקן גאבון חוגג. AP
לא חשבתם שמישהו אחר יכבוש. אובמיאנג/AP

בורקינה פאסו - גאבון 2:0

לא מעט כוכבים משחקים באליפות אפריקה. פייר אמריק אובמיאנג הוא ללא ספק אחד הגדולים שבהם והערב הסילון שמככב בדורטמונד סידר לנבחרת שלו ניצחון יקר מפז בפתיחת הטורניר. אובמיאנג השתלט על כדור בתוך הרחבה, הטעה את השומר שלו ובעט בקור רוחב לפינה בדקה ה-19. בדקה ה-71 הבטיח מאליק אבונה את הניצחון עם שער נוסף. בורקינה פאסו תהיה חייבת ניצחון במשחק הבא מול גינאה המשוונית המארחת, גאבון תפגוש את קונגו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully