וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לוזון ראה את צ'רלטון מובסת 5:0, 90 דקות לבן חיים

המאמן הישראלי קבע את ההרכב למרות שרישיון העבודה שלו לא אושר, האדיקס הושפלו על ידי ווטפורד. ביטון שיחק 90 דקות ב-0:2 של סלטיק על המילטון. מחצית לדמארי במשחק אימון של לייפציג

טל בן חיים שחקן צ'רלטון (מימין) מול טרוי דיני שחקן ווטפורד. Justin Setterfield, GettyImages
בן חיים נכנע לדיני היום בלונדון/GettyImages, Justin Setterfield

יום קשה לגיא לוזון. המאמן הישראלי, שרישיון העבודה שלו לא אושר, ישב היום (שבת) ביציע וראה את קבוצתו החדשה צ'רלטון מובסת 5:0 על ידי ווטפורד במחזור ה-26 בצ'מפיונשיפ האנגלית. המאמן הישראלי אמנם לא עמד על הקווים, אבל הוא קבע את ההרכב ויש לו חלק במשחק הליגה התשיעי ברציפות של האדיקס ללא ניצחון. טל בן חיים שיחק 90 דקות.

זו החמישייה הראשונה שצ'רלטון סופגת מאז ההפסד הביתי 5:2 לשפילד יונייטד ב-22 בנובמבר 2008. זו התבוסה הכי קשה של הקבוצה מאז 5 באפריל 2003, אז לידס יונייטד מחצה אותה 1:6 במשחק חוץ בפרמיירליג.

ניר ביטון פתח היום בהרכב סלטיק, שניצחה 0:2 בחוץ את המילטון וצימקה את הפער מאברדין המוליכה לנקודה בלבד (עם משחק פחות). הקשר הישראלי השלים 90 דקות טובות כחלק מהשלישייה של סלטיק במרכז השדה, כשהמגן אדם מתיוז כבש (33) ובישל לליאם הנדרסון (50). בירם כיאל לא נכלל בסגל.

עומר דמארי ערך הופעת בכורה לא רשמית במדי ר.ב. לייפציג, שניצחה 0:2 במשחק אימון את ברלינר אתלטיק מהליגה הרביעית. החלוץ הישראלי, שנרכש על ידי לייפציג ב-5 מיליון יורו, פתח בחוד ההתקפה עם החולצה מספר 13 ושיחק 45 דקות, לפני שהוחלף עם יתר שחקני ההרכב הראשון במצב של 0:0 בהפסקה. דמארי הגיע למצב טוב והחמיץ בדקה ה-27, השערים הגיעו במחצית השנייה.

ניר ביטון שחקן סלטיק (למטה). רויטרס
שיחק 90 דקות. ביטון/רויטרס

* רמי גרשון (90 דקות) וקני סייף (הוחלף בתוספת הזמן) פתחו בהרכב גנט, שחזרה מפיגור וניצחה 1:3 בחוץ את מוסקרון במחזור ה-22 בליגה הבלגית. גנט עלתה זמנית למקום השלישי.

* רם שטראוס פתח בשערה של סלאמינה וספג חמישייה כואבת בתבוסה 5:0 של קבוצתו בחוץ מול אפולון לימסול, מוליכת הליגה הקפריסאית.

* דן מורי לא נכלל בסגל של ויטסה, שהפסידה במגרשה 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully