וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לארי סאנדרס הושעה ל-10 משחקים בשל עבירות סמים

סנטר מילווקי הושעה בפעם השנייה בקריירה, "אם לא אפתור את הבעיות שלי, לא בטוח שאוכל לשחק כדורסל". דוראנט סרב להתרגש מההצגה של ווסטברוק: "הוא יכול לעשות את זה מתי שהוא רוצה"

שחקן מילווקי באקס לארי סאנדרס. AP
לא מפסיק להסתבך. לארי סאנדרס/AP

מילווקי באקס היא אחת הקבוצות החמות ב-NBA לאחרונה עם שלוש ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים, מאזן שהעלה אותם אל המקום החמישי במזרח על חשבון קליבלנד, אבל את הכותרות הלילה (בין שישי לשבת) היו מעדיפים במילווקי שלא לקבל. הנהלת ה-NBA הודיעה שהסנטר לארי סאנדרס הושעה לעשרה משחקים לפחות ללא תשלום לאחר שהפר בפעם השנייה בתוך שנה את כללי הסמים של הליגה. סאנדרס יוכל לחזור לשחק רק לאחר שיוכיח שהטיפול בנושא זה נשא פרי.

הסנטר המוכשר, שפספס בעונה שעברה 52 משחקים בשל פציעה לאחר שחתם על חוזה של 44 מיליון דולרים ל-4 עונות, לא שיחק מאז ה-23 לדצמבר בשל סיבות אישיות. בתחילה התקשורת בארצות הברית טענו כי ייתכן שיפרוש ממשחק פעיל אך השחקן והקבוצה עצמה הכחישו זאת, "אם אני לא אפתור את הבעיות שלי, אני לא חושב שאני אוכל לשחק כדורסל. אני בתהליך של טיפול בדברים כדי שאוכל להגיע למצב פיזי טוב". ההשעייה הקודמת של סאנדרס שרשם 7.3 נקודות ו-6.1 ריבאונדים העונה, הגיעה בסוף העונה שעברה.

ראסל ווסטברוק אוקהלומה סיטי ת'אנדר. AP
טריפל דאבל מדהים? לא משהו מיוחד. ראסל ווסטברוק/AP

המשחק הגדול של הלילה ב-NBA היה באוקלהומה שם הת'אנדר קטעו את רצף הניצחונות של גולדן סטייט עם ניצחון ענק 115:127. קווין דוראנט צלף 36 נקודות, אבל את ההצגה גנב ראסל ווסטברוק עם טריפל דאבל פנטסטי של 17 נקודות, 17 אסיסטים (שיא קריירה) ו-15 ריבאונדים (השוואת שיא קריירה). כעת כשדיבורי הטרייד שיביא את ברוק לופס לת'אנדר נמצאים עדיין באוויר, הקבוצה יכולה לעשות צעד נוסף אל עבר המקום השמיני.

"אני לא רוצה להמעיט בהצגה שלו, אבל ראסל יכול לעשות את זה מתי שהוא רוצה", אמר קווין דוראנט על חברו, "הוא לא ממש מתרגש ממשחקים נהדרים כי יש לו כל כך הרבה כאלה. זה היה משחק נפלא, במיוחד בהקשר של שליטה במשחק, הגנה וריבאונד".

בגולדן סטייט התאכזבו מהיכולת של הקבוצה, "במהלך הרבע השני איבדנו את הפוקוס, והמשחק השתנה לחלוטין", אמר מאמן הווריורס סטיב קר, שחטף עבירה טכנית רגע לפני המחצית, "אני לא הרווחתי כלום מהעבירה הטכנית הזאת. אמרתי שזאת הייתה שריקה מצחיקה, וזה היה יותר הפגנתי מאשר רצון להשיג משהו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קוואי לאונרד סן אנטוני ספרס. AP
השלים קאמבק חשוב. קוואי לאונרד/AP

קבוצה נוספת שמנסה לחזור לעצמה בתקופה האחרונה היא סן אנטוניו שגברה הלילה על פורטלנד 96:110. הבשורות הגדולות עבור סן אנטוניו היו חזרתו של קוואי לאונרד שפספס לא פחות מ-15 משחקים ורשם 20 נקודות בניצחון. לאונרד פספס מתחילת העונה 17 משחקים בשל קרע ברצועה בידו הימנית, והחזרה שלו לפרקט הייתה הצעד הנוסף כדי להחזיר את המשחק השוטף שאפיין את עונת האליפות הקודמת של סן אנטוניו.

"לקח לי קצת זמן להחזיר את היציבות ואת התנועה שאפיינה אותי, בעיקר בשל העובדה שהתרגשתי מאוד", אמר ה-MVP של סדרת הגמר מאשתקד. מאמן הספרס גרג פופוביץ' היה מאושר מחזרת הכוכב שלו, "אני חושב שהניצחון הזה קשור בעיקר לחזרה של הקבוצה שלנו. קבוצה מזינה אחד את השני, והוא חשוב לאיך שאנחנו מבצעים דברים. כשכולם נמצאים על המגרש, הכל מסתדר טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully