וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי חיפה: קינן חוזר, דגני בקישור, התלבטות לגבי החוד

הבלם סיים לרצות עונש הרחקה ויעמוד לרשות בלבול במשחק החוץ מול הפועל רעננה (א', 20:15, ספ' 1) כשדגני יוזז קדימה. אבוחצירא יחליף את עמאשה בחוד? ד"ש מאידריסו: חתם בליגה המקדונית

מחזור 18מחצית18/01/2015
הפועל רעננה
    0
      מכבי חיפה
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * האצטדיון בנתניה מאיר פנים למכבי חיפה, שניצחה בו ארבע פעמים העונה בגביע הטוטו (עד שהפסידה בגמר למכבי תל אביב 2:1) וניצחה עוד פעם אחת בליגה (0:4 על מכבי נתניה).

      * למעשה, ההפסד היחיד של הירוקים באצטדיון החדש בנתניה במסגרת הליגה היה להפועל רעננה בעונה שעברה (1:0).

      * מכבי חיפה אמנם מובילה 2:3 על רעננה בניצחונות בליגת העל, אבל הפסידה לה בארבעה מחמשת המפגשים האחרונים בכל המסגרות (כולל הדחה בפנדלים בגביע לפני שנה).

      * רעננה היא קבוצת ליגת העל היחידה שזוכה לייצוג באליפות אפריקה: עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה ישחקו עם זמביה נגד הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו, לפני שייצא לדרך המשחק בנתניה.

      * הניצחון הביתי היחיד של הפועל רעננה העונה היה במחזור הראשון 0:4 על הפועל פתח תקוה). מאז היא כבשה בבית רק פעמיים בשבעה משחקים.

      עידן ורד שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      חשוב לצבור ביטחון. עידן ורד/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      מרקו בלבול השיג באמצע השבוע את ניצחון הבכורה שלו כמאמן מכבי חיפה, עם 1:3 על הפועל ניר רמת השרון מהלאומית בסיבוב ח' של גביע המדינה. גם הניצחון הקשה הזה הגיע רק לאחר הארכה, ולא בצורה מרשימה. כעת מקווה בלבול להשיג ניצחון ליגה ראשון.

      המאמן קיבל בחזרה לסגל את דקל קינן שסיים לרצות עונש הרחקה, אבל עדיין חסר את אדין צוצאליץ' (הורחק לשני משחקים) ואת הקפטן הפצוע יוסי בניון, כשגם מיצ'ל הפצוע נעדר מהסגל. בלבול מתלבט בנוגע לחוליית ההתקפה שלו. שמעון אבוחצירא עשוי לפתוח, כשגם ויאם עמאשה עשוי לקבל הזדמנות. עדיין לא ברור האם אלון תורג'מן יישאר בקבוצה, אך הוא מועמד לעזוב. מוחמד קמארה נסע לסידורים אישיים בלונדון, שם הוא אורז את חפציו, ולא יהיה בסגל בגלל הכושר הלא טוב בו הוא נמצא (שיחק 45 דקות בלבד במדי קבוצת המילואים, ומאז ספטמבר שיחק חמש דקות בלבד במדי בולטון). גם אביחי ידין בחוץ. אלעד גבאי, שמחזיק במספר הצעות, שהעיקרית בהן היא מכבי פתח תקוה של רן בן שמעון, נכלל אף הוא בסגל למשחק.

      עידן ורד אמר לאתר הרשמי לקראת המשחק: "ממשחק הגביע אנחנו לוקחים רק את הניצחון. חשוב לנו להמשיך ולנצח, לצבור נקודות וביטחון. רעננה קבוצה טובה שניצחה בבאר שבע, נבוא מחויבים ונעשה הכל על מנת לנצח".

      מי שמצא לעצמו קבוצה חדשה בינתיים הוא מוחמדו אידריסו. החלוץ הקמרוני ששוחרר ממכבי חיפה לפני כחודשיים, חתם בקבוצת שקנדייה, המדורגת שלישית בליגה המקדונית. "הוא הזר הכי מפורסם שהגיע לכאן", חגגו המקדונים את הגעתו של החלוץ בן ה-34, שלא כבש ולו שער אחד בליגת העל שלנו וכעת יצטרף לבויאן ורוצ'ינה, אקס הפועל תל אביב שכבש כבר 12 שערים (מלך שערי הליגה במקדוניה) וליורדן מילייב, אקס רמת השרון שכמעט הגיע להפועל פתח תקוה לאחרונה.

      שחקני הפועל רעננה חוגגים, גיא ליפקה (למעלה). מגד גוזני
      ינסו להפתיע שוב. שחקני רעננה חוגגים/מגד גוזני

      הפועל רעננה:

      שבוע אינטנסיבי מאוד של שלושה משחקים, יגיע מחר לסיומו, כאשר הפועל רעננה תארח את מכבי חיפה באיצטדיון בנתניה. רעננה מגיעה אחרי שני נצחונות רצופים, מול באר שבע בליגה ובני יהודה בגביע ותנסה להמשיך במומנטום החיובי.

      המאמן חיים סילבס תירגל מערך של שלושה בלמים במטרה לצופף את החלק האחורי ולהקשות על הירוקים. בן והבה צפוי לפתוח כבלם כחלק מחמישייה הגנתית. סילבס יחסר את יוגב לרמן הפצוע וכן את עמנואל אמבולה ואוואנס קאנגווה שנמצאים עם נבחרת זמביה באליפות אפריקה.

      מוחמדו אידריסו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
      אולי במקדוניה יצליח קצת יותר. מוחמדו אידריסו/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל רעננה: סער בנבנישתי

      הקשר הצעיר הוא אחד השחקנים המוכשרים שיש לסילבס בסגל ולאחרונה הוא גם מוכיח זאת על המגרש. הקשר יצטרך להראות הרבה בגרות ובעיקר המשכיות כדי לתפוס מקום של קבע בהרכב ואולי אפילו לעבור למועדון גדול יותר.

      מכבי חיפה: רובן ראיוס

      אחרי שמנע מבוכה גדולה כמחליף בגביע המדינה עם שער בהארכה לרשת רמת השרון, ראיוס צפוי לחזור להרכב ויצטרך להוביל את מכבי חיפה לניצחון ראשון בסיבוב השני. למרות השערים בגביעים השונים, הספרדי רחוק מלהרשים העונה ובליגה לא כבש מאז סוף אוקטובר. אולי הפעם?

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 2000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully