וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי - ארסנל: אגוארו ינסה להיות כשיר

האלופה תארח את התותחנים למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בפרמיירליג (ראשון, 18:00, ספורט 1 ו-HD), כאשר שתי הקבוצות סובלות מלא מעט פציעות. התכולים יישארו צמודים לצמרת?

המחזור ה-22 בפרמיירליג ייצא לדרך כבר היום (שבת), אבל העיניים של כולם יופנו למחר. שם, בשעה 18:00 (ספורט 1 ו-HD), מנצ'סטר סיטי וארסנל תעלנה אל כר הדשא באצטדיון איתיחאד למשחק המרכזי של המחזור.

האלופה פישלה בשבוע שעבר עם תיקו 1:1 בחוץ מול אברטון, מה שאפשר לצ'לסי לפתוח עליה פער של שתי נקודות בצמרת הטבלה. בכלל, סיטי מתקשה להרשים בתקופ האחרונה ונזקקה ללא מעט מזל על מנת לגבור על סנדרלנד בליגה ועל שפילד וונסדיי בגביע בשני משחקי הבית הקודמים שלה בחודש ינואר. ההיעדרות של יאיא טורה, שנמצא באליפות אפריקה עם חוף השנהב, בוודאי שלא עוזרת.

התותחנים פותחים את המחזור כשהם במקום החמישי בטבלה, קרובים מאוד למקום השלישי שמוביל ישירות אל שלב הבתים של ליגת האלופות, אבל גם מרגישים לא מעט יריבות שנושפות להם בעורף בקרב על אירופה. ארסנל התאוששה היטב מההפסד הכואב ביום השנה החדשה אצל סאות'המפטון ובשובעיים האחרונים עברה בצורה חלקה בגביע את האל סיטי ובליגה את סטוק בשני משחקי בית, כאשר אלכסיס סאנצ'ס ממשיך להיות בלתי ניתן לעצירה. הבעיה של ארסנל העונה היא בעיקר במשחקי החוץ, שם היא ניצחה רק ארבעה משחקי ליגה מתוך 11, מה שבוודאי לא מרגיע אותה לפני הביקור המסובך אצל הסיטיזנס.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי (מימין) מול פר מרטסאקר שחקן ארסנל. רויטרס
במגן הקהילה ארסנל חגגה, בליגה זה נגמר בתיקו/רויטרס

שתי הקבוצות כבר נפגשו העונה פעמיים. במשחק מגן הקהילה, החבורה של ארסן ונגר נתנה הצגה והביסה את סיטי 0:3 גדול. בליגה לעומת זאת, המפגש ביניהן בלונדון הסתיים ב-2:2 דרמטי אחרי מהפך של האדומים ושער שוויון מאוחר של מרטין דמיצ'ליס.

ארסנל לא ניצחה את סיטי בחוץ כבר הרבה מאוד זמן, מאז אוקטובר 2010, אז זה נגמר ב-0:3 מוחץ. את השער הראשון באותו משחק כבש לזכות התותחנים סמיר נאסרי, היום כבר בסיטי, אבל הוא יחמיץ את ההתמודדות מחר בשל פציעה. בסיטי מקווים שוינסנט קומפני וסרחיו אגוארו יצליחו להתגבר על הפציעות שלהם, בעוד אדין דז'קו לא צפוי לשחק.

ואם כבר פציעות, הרי שארסנל, כרגיל, מלאה בהן. מת'יו דבושי עבר ניתוח בכתף ומיקל ארטטה סובל מבעיה בקרסול וכל אחד מהם צפוי להחמיץ לא פחות משלושה חודשים. גם דני וולבק בחוץ וקירן גיבס בספק רב, מה שמשאיר את ונגר עם מעט מאוד אופציות. מי שכן צפויים לשחק הם ארון ראמזי, מסוט אוזיל ותיאו וולבק, שכשירים להתמודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully