וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו מאמינים בדרך של גרנט"

אופטימיות בגאנה לקראת פתיחת אליפות אפריקה, קשר קיימברידג' החמיא למאמנו הישראלי: "כולנו הפנמנו את הרעיונות הברורים שלו וננסה ליישם אותם". סאדיו מאנה הסנגלי עלול להחמיץ את המשחק

אברהם גרנט. GettyImages
יש חיבור טוב. גרנט/GettyImages

אליפות אפריקה תצא לדרך הערב (שבת, 18:00, יורוספורט 2) עם מפגש בין המארחת גיניאה המשוונית לבין קונגו בבית א'. הישראלים שיעקבו אחר האליפות בוודאי ממתינים ליום שני, אז תפגוש נבחרת גאנה, תחת המאמן אברהם גרנט את סנגל החזקה למשחקה הראשון במסגרת בית ג'. גרנט עשוי לזכות לחדשות טובות מכיוונו של הסנגלי המצוין של סאות'המפטון, סאדיו מאנה, שאיננו כשיר ונמצא בספק גדול למשחק.

אחת ההפתעות הגדולות בסגל שזימן גרנט לאליפות היא הכללתו של קווסי אפייה. הקשר שייך לקריסטל פאלאס, אולם הוא נודד כבר כמה שנים בין קבוצות הממלכה והעונה משחק בקיימברידג' יונייטד מהליגה הרביעית. למרות זאת, הוא צד את עינו של המאמן וזכה לטלפון מפתיע מההתאחדות הגנאית. מיותר לציין שאפייה אסיר תודה על זימונו ולקראת האליפות הוא הסביר את החיבור בין שחקני הנבחרת למאמנם החדש.

אפייה אמר: "לגרנט יש רעיונות מאוד ברורים לגבי הדרך בה הוא רוצה שהנבחרת שלנו תשחק והסגנון שהוא מחפש. כל השחקנים הפנימו את הדברים שהוא אמר לנו וכולנו מנסים לעשות הכול כדי ליישם את זה על המגרש. זה הדבר הכי חשוב, שהשחקנים מאמינים בדרך של המאמן".

על הנבחרת כולה הוסיף השחקן: "יש כאן כמה פרצופים חדשים, אבל יש גם הרבה פנים מוכרות. האווירה מדהימה, הכימיה שלנו כקבוצה פנטסטית וזה יעזור לנו מאוד על המגרש. אנשים חושבים שאנחנו בבית המוות, אבל יש לנו המון ביטחון ואמונה בסיכויים שלנו להצליח בטורניר הזה ולהתקדם לשלבים המאוחרים".

ג'ונתן ווילסון, שליח ה"גרדיאן" לטורניר, הציב ערב משחק הפתיחה בטורו את אלג'יריה כמועמדת הגדולה לזכייה. על גאנה הוא כתב: "הנבחרת שהגיעה פעמיים ברציפות לחצי הגמר, שמציגה שאננות מוזרה לפעמים. אסמואה גיאן הוא כנראה עדיין החלוץ הכי מסוכן בכדורגל האפריקאי וגם בלי הפצועים קוואדו אסמואה, אנדרה איוו וכריסטיאן אטסו, לגאנה אמורה להיות מספיק יצירתיות. אברהם גרנט, שהוצנח לתפקיד המאמן לפני חודש, החליף שיטה לשלושה שחקני הגנה ולפחות בינתיים נראה שהתוצאות חיוביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully